برخی از شهرک‌نشینان صهیونیست بامداد یکشنبه در محل وقوع عملیات شهادت‌طلبانه "العاد" در تل آویو علیه دولت نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه دولت بنت

به گزارش سلام نو ایرنا به نقل از شبکه "الجزیره" قطر نوشت: معترضان ضمن اعتراض شدید به دولت بنت، همچنین با پلیس رژیم صهیونیستی بشدت درگیر شدند.

معترضان شعارهایی علیه شخص نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ناکارآمدی این رژیم سر دادند.

شهرک نشینان صهیونیست پنجشنبه شب گذشته نیز «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را در محل عملیات استشهادی العاد در تل آویو مورد حمله قرار داده و خواستار استعفای وی شده بودند.

در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان عملیات جستجو برای یافتن عامل کشته شدن سه صهیونیست در شهرک «العاد»، منورهایی را به آسمان شلیک کردند.

خشم و عصبانت شهرک‌نشینان از کابینه بنت پس از آن شدت گرفته است که در چند هفته اخیر به علت عملیات شهادت طلبانه، آرامش از آنان سلب شده و هر کدام با دلهره شب را به صبح می‌کنند.

رسانه های تل آویو پنجشنبه شب  اعلام کردند که سه تن از ساکنان شهرک العاد واقع در شرق تل آویو در یک عملیات شهادت‌طلبانه کشته شدند.

برخی از رسانه ها اعلام کردند که این عملیات با سلاح سرد انجام شده است.

برخی دیگر نیز اعلام کردند که این عملیات توسط ۲ نفر که یکی مسلح به ساطور یا تبر و شخص دوم مسلح به اسلحه گرم بوده، انجام شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید