در این مقاله قصد داریم درباره ایلان ماسک و اینکه مراسم مت گالا چه نوع مراسمی است با شما صحبت کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا پایان بخوانید.

عکسی از ایلان ماسک با مادرش در مراسم مد لباس مت گالا

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل کمپانی‌های تسلا و اسپیس ایکس در مراسم مدل لباس مت گالا و همراه مادرش حاضر شد. ایلام ماسک که به تازگی توییتر را نیز خریداری کرده است سال گذشته از همسر سوم خود خانم گرایمز جدا شد و برای شرکت در مراسم مت گالا ۲۰۲۲ به همراه مادرش که قبلا در عرصه مدلینگ فعالیت می‌کرده و مانکن بوده است به روی فرش این مراسم رفت. او در مصاحبه تلویزیونی با برنامه آی تی گفته که مادرش بسیار برای شرکت کردن در این مراسم مشتاق بوده است و وی مادرش را با خود به مراسم آورده است. در این مقاله قصد داریم درباره ایلان ماسک و اینکه مراسم مت گالا چه نوع مراسمی است با شما صحبت کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا پایان بخوانید.

ایلان ماسک کیست؟

ایلان ریو ماسک کارآفرین بسیار بزرگ و ثروتمندی است که در سال ۲۰۲۱ ثروت معادل ۲۷۰ میلیارد دلار داشت. مدیرعامل و مهندس ارشد شرکت اسپیس ایکس و همچنین سرمایه گذار و طراح محصولات اسپیس ایکس است. او از مادری کانادایی و پدری که اهل آفریقای جنوبی بود زاده شد. اولین فرزند و بزرگترین فرزند یک خانواده ۵ نفره است. پدر او مهندس و مادرش متخصص رژیم غذایی و مدلینگ بوده است. او که هم اکنون توییتر را به تازگی خریداری کرده است گفت که پدر و مادرش وقتی که ماسک ده ساله بوده است از هم جدا شدند و ماسک بیشتر وقتش را به همراه پدرش در آفریقای جنوبی به سر می‌برده است. ایلان ماسک در ده سالگی اولین کامپیوترش را خریداری کرده و شروع به یادگرفتن برنامه نویسی کامپیوتر کرد و تبدیل به فردی شد که در سال ۲۰۲۱ به عنوان شخصیت برتر سال نشریه نیویورک تایمز انتخاب شد.

عکسی از ایلان ماسک با مادرش در مراسم مد لباس مت گالا

مراسم مت گالا چگونه مراسمی است؟

مت گالا مراسمی سالیانه برای هنرمندان و طراحان دنیای مد است که به نفع سازمان‌های خیریه برگزار می‌شود. این مراسم که هر ساله در اولین دوشنبه ماه مه برگزار می‌شود میهمانان ویژه‌ای اعم از سلبریتی‌های معروف را در خود دارد. خوانندها، مدل‌ها، ثروتمندان و سیاستمداران بسیار زیاد هرساله در این مراسم شرکت می‌کنند. در این مراسم افراد با لباس‌های بسیار عجیب و غریبی حاضر می‌شوند که هر ساله حواشی‌های بسیار زیادی را به دلیل نوع لباسشان به وجود می‌آورند.

چه کسی ایده برگزاری مراسم مت گالا را در ذهن پروراند؟

مراسم سالیانه مت گالا برای انیستیتو طراحی لباس است که در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود و هدف آن کمک‌های مالی به سازمان‌های خیریه است. ایده مت گالا برای اولین بار توسط النور لمبرت داده شد و او توانست با ایده شگفت انگیزی که ارائه کرد این مراسم را تبدیل به مراسمی کند که هر ساله زرق و برق زیادی را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود مردم زیادی آن را دنبال کرده تا سلبریتی‌های مورد علاقه‌شان را در لباس‌های پر از اغراق وصف نشدنی ببینند. جالب است که این مراسم تبدیل به الگویی برای برگزاری مراسم‌های دیگر با مضمون‌های تازه‌ای در دنیای مد شد.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید