وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین ارزیابی خود از تحولات جنگ در اوکراین، مدعی انهام یکی از پیشرفته‌ترین تانک‌های روسیه و تحلیل قوای نظامی این کشور شد.

وزارت دفاع انگلیس: قوای نظامی روسیه تحلیل رفته است
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین ارزیابی خود از تحولات جنگ در اوکراین، مدعی انهام یکی از پیشرفته‌ترین تانک‌های روسیه و تحلیل قوای نظامی این کشور شد.

 در بیانیه روز شنبه وزارت دفاع انگلیس آمده است: حداقل یک دستگاه تانک تی-۹۰ام که از پیشرفته ترین تانک‌های روسیه بشمار می‌رود در جنگ منهدم شده است. تی-‌۹۰ام در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و شامل زره ها و تفنگ ارتقا یافته و سیستم های ناوبری ماهواره ای پیشرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: در حال حاضر حدود یکصد تانک تی-۹۰ام در مجهزترین پادگان‌های روسیه، از جمله آنهایی که در اوکراین می جنگند، در خدمت هستند. زره ارتقا یافته این سیستم که برای مقابله با تسلیحات ضد تانک طراحی شده است، در صورتی که توسط سایر عناصر پشتیبانی نشود، آسیب پذیر خواهد بود.

وزارت دفاع انگلیس در ادامه با بیان این ادعا که جنگ در اوکراین تلفات سنگینی را در برخی از پادگان‌ها و به پیشرفته ترین قابلیت های روسیه وارد می کند مدعی شد: پس از پایان جنگ، روسیه برای بازسازی نیروهای مسلح خود به زمان و هزینه قابل توجهی نیاز خواهد داشت.

در بیانیه ادعایی یادشده آمده است: به دلیل تحریم هایی که دسترسی روسیه به اجزای مهم میکروالکترونیکی را محدود می کند، جایگزینی تجهیزات مدرن و پیشرفته به ویژه چالش برانگیز خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید