عبدالله توکلی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در نامه‌ای به مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور اعلام کرده که عرضه خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز انجام شود.

نامه وزارت صمت به کلیه مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور درباره فروش خودرو

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در نامه‌ای به کلیه مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور اعلام کرده که عرضه خودرو فقط از طریق سامانه متمرکز انجام شود.

هفته گذشته فاطمی امین، وزیر صمت در بخشنامه مذکور به سازمان حمایت اعلام کرد که تا زمان ایجاد توازن در عرصه و تقاضای خودرو، تمهیدات لازم برای قرعه کشی متمرکز خودرو توسط این سازمان حداکثر تا بیست و پنجم اردیبهشت امسال فراهم شود و همه خودروسازها از هیجدهم اردیبهشت هرگونه عرضه خودرو را با هماهنگی سازمان حمایت و صرفاً از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی انجام دهند.

در همین مورد نیز امروز عبدالله توکلی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در نامه‌ای به مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور اعلام کرده که عرضه خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز انجام شود.

در نامه توکلی آمده است: پیرو اجرای بند ۵ دستورات ابلاغی ریاست جمهوری در خصوص نحوه عرضه خودرو به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایت‌مندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت ایجاد سامانه یکپارچه فروش خودرو، خواهشمند است ترتیبی اتحاذ شود تا عرضه خودرو فقط از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی می‌شود ایجاد و هر گونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف شود.

دستور جدید وزارت صمت به خودروسازها | فروش خودرو فقط به این شیوه انجام می‌شود


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید