۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 55354869

باشگاه فوتبال چلسی می‌تواند تأیید کند که شرایط برای یک گروه مالکیت جدید به رهبری تاد بوهلی، کلیرلیک کپیتال، مارک والتر و هانسیورگ ویس برای خرید باشگاه به توافق رسیده است.

معرفی خریداران رسمی جدید چلسی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، باشگاه فوتبال چلسی به طور رسمی فروخته شد و این به معنای پایان دوران رومن آبراموویچ است. باشگاه لندنی طی بیانیه‌ای رسمی این انتقال را تایید کرد.

بیانیه رسمی چلسی به شرح زیر است:

باشگاه فوتبال چلسی می تواند تأیید کند که شرایط برای یک گروه مالکیت جدید به رهبری تاد بوهلی، کلیرلیک کپیتال، مارک والتر و هانسیورگ ویس برای خرید باشگاه به توافق رسیده است.

از کل سرمایه گذاری انجام شده، ۲.۵ میلیارد پوند برای خرید سهام باشگاه استفاده می شود و چنین درآمدی به یک حساب بانکی مسدود شده در بریتانیا واریز می شود تا ۱۰۰٪ به اهداف خیریه کمک کند. برای انتقال وجوه از حساب بانکی مسدود شده بریتانیا، تأیید دولت بریتانیا مورد نیاز است.

علاوه بر این، مالکان جدید پیشنهادی ۱.۷۵ میلیارد پوند در سرمایه گذاری بیشتر به نفع باشگاه متعهد خواهند شد. این شامل سرمایه گذاری در استمفورد بریج، آکادمی، تیم زنان و گینگزمدو و ادامه بودجه برای بنیاد چلسی است.

انتظار می‌رود که این فروش در اواخر ماه مه با رعایت تمام تأییدیه‌های نظارتی لازم تکمیل شود. جزئیات بیشتر در آن زمان ارائه خواهد شد.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید