کلیه سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک می باشند. به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

خبر مهم درباره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، کلیه سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به صورت چهارگزینه‌ای با ضریب ۱ هستند که به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

ثبت‌نام برای شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه۲۷ بهمن ماه سال گذشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و حدود ۹۳ هزار نفر برای شرکت در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی داوطلب شدند.

آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش ، روز گذشته جمعه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد که از تعداد ۵۰۰ هزار داوطلب شرکت کننده بیش از ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش پذیرفته و استخدام می شوند و آزمون سایر دستگاه ها نیز روز ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کلیه سؤالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک می باشند. به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

دستگاه های اجرایی می توانند حداکثر تا ۶ ماه پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون تا قبل از زمان برگزاری آزمون بعدی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور در هر یک از شغل محل هایی که داوطلب نداشته و یا افراد پذیرفته شده کمتر از نیاز دستگاه باشند.

از میان داوطلبان آزمون با در نظر گرفتن اولویت دوم داوطلبان و رعایت شرایط تعیین شده در شغل محل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر برای دستگاه مورد نظر (اعم از داشتن حد نصاب، سهمیه، جنسیت)، به ترتیب نمرات فضلی در آزمون کتبی، نسبت به دعوت از آنها جهت انجام سایر مراحل استخدامی اقدام کنند.

مبنای اعلام نتیجه امتحان مشترک فراگیر اولویت اول انتخابی داوطلبان است و اولویت دوم صرفا در مرحله تکمیل ظرفیت (در صورت انجام)، مد نظر قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید