به شهرطوس که چون نگینی حضرت رئوف را دربرگرفته خوش امدید.حالا که مشرف به این اب و خاک گشته اید خود را میهمان یک هتل ۵ ستاره مجلل با کم نظیرترین امکانات رفاهی نمایید.

چرا هتل مجلل درویشی مشهد می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت زائران باشد؟

شهر خبر-سرویس گردشگری: به شهر طوس که چون نگینی حضرت رئوف را در برگرفته است خوش آمدید. حالا که مشرف به این آب و خاک گشته اید خود را میهمان یک هتل درجه یک مجلل با کم نظیرترین امکانات رفاهی‌ نمایید.

هتل درویشی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم رضوی(حدود ۵ دقیقه) گزینه بسیار خوبی برای انتخاب است. این هتل در خیابان امام رضا بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ واقع شده است.

لذت قدم زدن در خیابان امام رضا زیبا و رنگارنگ هدیه‌ای است که  موقعیت خوب هتل درویشی به ارمغان آورده است. این هتل اغلب مرکز توجه زائران و گردشگران قرار می­گیرد. می­توان این هتل را در بین چند هتل اول جدول  ۵ ستاره شهر مشهد به شمار آورد.

فاصله هتل درویشی مشهد به فرودگاه، ایستگاه قطار و ... بسیار مناسب است. به‌طوری‌که شما فقط یک کیلومتر با فرودگاه فاصله دارید. هم­چنین فاصله این هتل تا ایستگاه قطار ۳ کیلومتر است. فاصله هتل درویشی مشهد با مرکز شهر و مکان‌های دیدنی نیز فقط ۲ کیلومتر و تا مراکز خرید ۶ کیلومتر است.

حالا که خیالتان از موقعیت عالی هتل درویشی آسوده شد، به سراغ سایر مزایا این هتل می­رویم.

تاریخچه ساخت هتل

هتل درویشی مشهد، حدود ۱۰ سال پیش، به‌عنوان اولین هتل آتریوم شرق کشور افتتاح شد. این هتل در ۲۰ طبقه ساخته شده و ۲۲۳ واحد اقامتی دارد.

شما هم مانند سایر میهمانان این هتل، با دیدن این تعداد واحد منتظر و متوقع یک تنوع بی‌نظیر هستید. هتل درویشی مشهد کاملاً پاسخگوی این انتظار است. هتل درویشی مشهد برای هر نوع سلیقه­ای و با هر قیمتی که مدنظرتان باشد، ،پیشنهادی دارد.

در ادامه به انواع واحدهای اقامتی هتل درویشی می­پردازیم.

انواع واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد

واحد سینگل اکونومی و واحد سینگل استاندارد، اتاق‌های تک نفره باقیمت مناسب هتل درویشی می­باشند که البته واحد سینگل استاندارد کمی بزرگ‌تر و دارای امکانات رفاهی بیشتر است.

واحدهای سه و چهارنفره vip و رویال و ملل و اتاق‌های فصل از دیگر واحدهای این عمارت مجلل است. اما آن چیزی که نقطه اوج این تنوع است واحدهای دوبلکس هند (سرشار از تجهیزات بزرگ و کوچک)، دوبلکس عرب (سرشار از تجمل و شکوه و رویایی و راحتی) دوبلکس مصر (الهام گرفته از فرهنگ غنی مصر) ، دوبلکس چین(سرشار از ظرافت و دقت با سبک و سیاق و چیدمان چینی)، دوبلکس ایران اسلام (سرشار از طراحی و معماری ایرانی اسلامی)واسلامی) و در نهایت دوبلکس ایران باستان(احاطه شده با طنین باستانی و تاریخی ایران کهن و بی‌نظیرترین واحد اقامتی هتل درویشی مشهد) است.

 هتل درویشی مشهد دارای دیگر واحدهای اقامتی نیز هست که از جمله ان­ها سوئیت امپریال دونفره /اتاق آینده دونفره/واحد دوبلکس پرزیدنتال و واحد پنت هاوس آسپا و واحد پنت هاوس روم هستند.

چرا هتل مجلل درویشی مشهد می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت زائران باشد؟

زیارت قبول!

بعد از یک زیارت عارفانه و عاشقانه، جانتان نیازمند طعم دل‌انگیزی است متنوع و متناسب با هر ذائقه‌ای که دارید. هتل درویشی مشهد این امکان را برای شما فراهم می­کند تا استراحتی مناسب داشته باشید.

با ما همراه باشید تا با انواع رستوران‌ها و کافه‌های مجلل هتل درویشی آشنا شوید.

سالن صبحانه ارغوان هتل درویشی مشهد

روزی که نکوست از شروعش پیداست!

و چه شروعی بهتر از صبحانه مفصل و مقوی و متنوع  مخصوص هتل درویشی.

سالن صبحانه‌ای که روزانه نزدیک به ۲۰۰ خوراکی متنوع با چیدمان مجلل و دکوراسیون بنفش رنگ همه چیز را برای نشاط یک صبح خاطره‌انگیز مهیا کرده است.

رستوران آتریوم

هر آنچه شما می­پسندید از غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی را به راحتی و بدون دغدغه کیفیت از این رستوران هتل درویشی بخواهید. این بخش از هتل درویشی مشهد با طراحی نئو کلاسیک و منوی غذایی متنوع و خوش طعم و با کیفیت جای هیچ چیز را برای وعده های غذایی سالم و بی‌نظیر باقی نمی­گذارد.

رستوران روف گاردن هتل درویشی

شاید تصور کنید که وقتی نام  اقامت در هتل را می­شنوید دیگر از لذت صرف کردن وعده های غذایی در فضای آزاد و طبیعت زیبا و دنج محرومید. اما همانطور که پیشتر عرض شد هتل درویشی فکر همه جایش را کرده است.

شما را دعوت به یک فضای خاطره‌انگیز با صندلی‌های حصیری و درختان سربه فلک کشیده و شنیدن صدای پرندگان و هر آن چیزی ک از یک طبیعت نقلی انتظار دارید می­کند.

چرا هتل مجلل درویشی مشهد می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت زائران باشد؟

فست فود فیروزه هتل درویشی

دست خودمان که نیست ممکن است هوس یک چیز برگر و همبرگر مخصوص و انواع سوخاری‌ها را بکنیم اما جایی که این روزها مورد اطمینان باشد را کمتر بیابیم. پیشنهاد قطعی ما فضای عاشقانه و فست فود با کیفیت فیروزه هتل درویشی است

کافه‌های هتل درویشی

از کافه­های هتل درویشی مشهد، می­توان به کافه مرکزی هتل با فضای عاشقانه و مدرن و درجه یک نه تنها اطراف حرم بلکه شهر نام برد. همچنین کافی شاپ بیلیارد و کافی شاپ اسپا(پر از نوشیدنی‌های خنک و متنوع که در روزهای گرم تابستان تنها پاسخگوی اب از دست رفته بدن شماست) و چای‌خانه سنتی از دیگر جذابیت‌های هتل درویشی می­باشند.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

شما با یک مجموعه کامل روبرو هستید. مجموعه‌ای تفریحی متشکل از سالن زیبایی خانم‌ها و آقایان، سالن بدنسازی(بدنسازان با فراغ بال نگران کالری‌های غذاهای خوش طعم نباشید باشگاه بدنسازی هتل درویشی آماده خدمت‌رسانی به شماست).

ماهی درمانی (به مدت ۱۵ دقیقه حس شگفت‌انگیز فیش اسپا را تجربه کنید و گردش خون و طراوت و رفع خستگی و شادابی و کاهش استرس و اضطراب را به خود هدیه دهید. ماساژ درمانی، رودخانه سنگ درمانی.

شهربازی(کودکان همیشه عاشق بازی کردن در فضای شهربازی هستند مخصوصا زمانی در سفر هستند.می توانید با فرزندانتان به شهربازی هتل درویشی رفته و خودتان هم به انواع بازی‌های هیجان‌انگیز به وجد بیایید.)و مجموعه آبی هتل درویشی مشهد شامل­ استخر، سونا، جکوزی و ماساژ درمانی است.

چرا هتل مجلل درویشی مشهد می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت زائران باشد؟

مراکز خرید هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به معنای اصلی کلمه یک هتل کامل است. ۳۱ غرفه متفاوت برای عرضه سوغاتی برای شما علاوه بر خرید آسان خرید وقت را به ارمغان می‌آورد. تا نیازی به خارج شدن و به دنبال سوغاتی گشتن نباشید.

تالارهای مجلل هتل درویشی مشهد

در طبقه هفدهم این برج ۲۰ طبقه شاهد زیباترین و مجلل‌ترین تالارهای جشن برای برگزاری انواع مراسم‌ها هستیم. که می‌توان به تالار آیینه و تالار دیپلمات اشاره کرد

چرا هتل مجلل درویشی مشهد می‌تواند بهترین انتخاب برای اقامت زائران باشد؟

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را به طور دقیق با مزایای هتل درویشی مشهد آشنا کنیم. امیدواریم با اطلاعاتی که به دست آوردید انتخاب خوبی داشته باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید