متهمان با ورود به حریم خصوصی افراد و تهیه فیلم و عکس شخصی آنان با تهدید انتشار تصاویر در فضای مجازی از قربانیان خود اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کردند.

این زن و مرد با ورود به حریم خصوصی مردم پس از فیلمبرداری از آنها اخاذی می کردند!
به گزارش سلام نو، زن و مردی که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، بازداشت شدند.

سرهنگ اکبر شفیعی، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان اخاذی و کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و انجام تحقیقات در این پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ متهم شامل یک مرد و یک زن دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با اشاره به دستگیری متهمان به اخاذی و کلاهبرداری، گفت: برابر تحقیقات پلیس متهمان پس طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی با ورود به حریم خصوصی افراد و تهیه فیلم و عکس شخصی آنان با تهدید انتشار تصاویر در فضای مجازی از قربانیان خود اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید