۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 55354695

فرماندار شهرستان دماوند گفت: حدود ۸۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در یکی از فروشگاه های بزرگ دماوند کشف و برای توزیع به ستاد تنظیم بازار تحویل شد.

کشف ۸۰۰ کیلوگرم شکر احتکاری در دماوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رضا طاهرخانی روز جمعه اظهار داشت: برابر گزارشات مردمی مبنی احتکار صنایع غذایی در یکی از فروشگاه های بزرگ شهر دماوند، با حضور همکاران کمیته تنظیم بازار شامل جهاد کشاورزی، صناف، تعزیرات و دیگر همکاران از انبار این فروشگاه بازدید شد.

وی ادامه داد: در این بازدید مشخص شد حدود ۸۰۰کیلوگرم شکر که مربوط به تنظیم بازار و در اسفند ماه تحویل گرفته بودند، در انبار نگهداری و توزیع نشده بود و همچنین مقداری روغن خوراکی از سوی فروشنده خریداری شده بود ولی برای فروش ممانعت می شد.

این مسئول با بیان اینکه میزان روغن کشف شده در انبار و مراحل قانونی آن توسط تعزیرات در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: در این راستا هماهنگی لازم با  تعزیرات انجام و فروشگاه مورد نظر پلمب و مقرر شد در این هفته کالاهایی که در انبار این فروشگاه احتکار شده، با حضور ماموران تعزیرات و اصناف در بین مردم توزیع شود.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه در سطح شهرستان هیچگونه مشکل و کمبود کالاهای اساسی نداریم و نظارت ها در سطح شهرستان به ویژه در روزهای تعطیل صورت گرفته است، گفت: در خصوص نانوایی ها نیز هیچگونه مشکلی در  ایام تعطیل نداشتیم و بدون افزایش قیمت نانوایی ها در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه به لطف خدا بدون هیچگونه مشکلی در سطح شهرستان خدمات به شهروندان در حال انجام است، گفت:  اگر چنانچه در مورد احتکار، شهروندان مواردی را مشاهده کردند، حتما اطلاع دهند تا همکاران ما در مجموعه نظارت، اصناف و تعزیرات اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید