فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف انواع کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده به ارزش ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در عملیات مشترک کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

کشف انبار کالای احتکاری ۳۵ میلیاردی در نیشابور

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در سطح شهر نیشابور پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس اگاهی و همچنین پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور حدود ۴۸ هزار و ۸۱ بسته ماکارونی،۲۶۶۰ کیسه انواع برنج و ۱۱ هزار و ۷۱۲ قوطی رب را کشف کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی پلیس حسینعلی‌زاده با بیان اینکه کالاهای کشف شده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی یک متهم در این زمینه به مراجع قضائی، از شهروندان خواست تا هر گونه خبری مبنی بر احتکار و یا قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید