تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، برابر تیم رایکای بابل با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

شکست خانگی تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر رایکا بابل

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با رایکا بابل شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا و با حضور تماشاگران برگزار شد و شهرداری آستارا با سرمربیگری پایان رافت از مهمان خود شکست خورد و نتوانست به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند.

قضاوت دیدار امروز برعهده سعید رحیمی مقدم، علیرضا شهری و جعفر رهبرفام بود و نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر پایان یافت و در نیمه دوم هم شهرداری آستارا باترکیب تهاجمی وارد میدان شد اما ضربه پنالتی این تیم با واکنش دروازه بان رایکا به ثمر نرسید.
تک گل تیم رایکا را امیر محمد منصف در دقبقه ۲۸ بازی به ثمر رساند و هر دو تیم با اخراج یک نفر از بازیکنان خود، ۱۰ نفره بازی کردند.
شهرداری آستارا با شکست امشب همچنان ۳۶ امتیازی است و در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد و رایکای بابل نیز در پی‌ کسب پیروزی ارزشمند در رده شانزدهم جدول قرار گرفت و در هفته بیست و نهم نیز شهرداری آستارا مهمان تیم ویستا توربین تهران خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید