یکی از مهمترین بازیهای این هفته لیگ دسته اول با برق رفتگی مواجه و ۴۷ دقیقه تاخیر داشت این درحالی بود که دو بازی هم با تاخیر ۱۱ و ۱۸ دقیقه ای آغاز شد.

پایان صدرنشینی ملوان در بی‌نظم ترین هفته لیگ یک

به گزارش سلام نو؛ اگرچه رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ یک تا لحظه نگارش این مطلب به پایان نرسیده اما دومین شکست ملوان پس از مدتی طولانی مهم ترین حادثه رقابت های امروز بود. باختی در خانه خوشه طلایی که باعث شد ملوان صدر را بالاخره از کف بدهد و حالا مس کرمان که امروز ۱-۰ و با تک گل حمید گلزاری با تجربه قشقایی را شکست داده بود به صدر جدول صعود کند.

*ملوان امروز در شرایطی مغلوب خوشه طلایی شد که قصد داشت با برد در این مسابقه از رکورد ۶۰ امتیازی عبور کند اما با باختی که شاگردان مازیار زارع مقابل خوشه طلایی تحمل کردند، سومین بازی بدون برد ملوانی ها هم از راه رسید تا آنها با ۵۵ امتیاز و به واسطه تفاضل گل پایین تر، پایین تر از مس کرمان قرار بگیرند.

*دیگر بازی حساس امروز را تیم های مس شهربابک و آرمان گهر انجام دادند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا آرمان گهر نتواند به آن معنا از توقف ملوان استفاده کند. آنها در حال حاضر ۵۰ امتیاز دارند و به عنوان یک تیم تعقیب کننده ۸ امتیاز از ملوان و مس فاصله گرفته‌اند که به نظر جبران این فاصله کار ساده ای نیست.جالب اینکه گل مساوی مس در دقیقه ۹۰+۷ به ثمر رسید درحالیکه سیرجانیها اعتراض شدیدی به وقت اضافه برسازمان داور داشتند که وقت تلف شده را پنج دقیقه اعلام کرده بود. آرمان گهر در این بازی در دقیقه ۲۵ توسط وزیری پناه به گل رسیده بود.

*در یک مسابقه دیگر شمس آذر با دو گل دهقانی و پاک پرور شاهین بوشهر را شکست داد تا شاهین در قعر جدول باقی بماند و خود به رده نهم جدول صعود کند.

*همچنین با ارزش رایکا مقابل شهرداری آستارا با تک گل امیرمحمد منصف، شاگردان پیروز قربانی ۳۱ امتیازی شدند تا به بقا در لیگ بیشتر امیدوار بشوند؛ آن هم در شرایطی که قشقایی، ویستا، استقلال ملاثانی و سایپا که رقبای این تیم در سقوط محسوب می‌شوند در این هفته نتایج خوبی نگرفتند.

* بازی دیگر هم در تهران میان تیم های سایپا و استقلال ملاثانی برگزار شد که این بازی بدون گل به پایان رسید که سایپا در رده دوازدهم و استقلال ملاثانی در رده پانزدهم قرار داشته باشند.

*امروز تکلیف رقابت دیگری هم در لحظات پایانی بازی مشخص شد و پارس جم توانست با گل ثانیه های پایانی مسابقه ۲-۱ ماشین سازی را شکست بدهد و به رتبه پنجم جدول صعود کند. آنها هفته گذشته با پنج گل مغلوب رایکا شده بودند و به همین سبب بسیار مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار داشتند که برد امروز کمی اوضاع را برای آنها بهتر کرد.

*اما یکی از اتفاقات جالب این هفته در خرم آباد رخ داد؛ جایی که خیبر خرم آباد که مسابقه اش همزمان با دیگر تیم ها آغاز شده بود بعد از ۴۷ دقیقه وقفه به دلایل مختلف از جمله برق رفتگی بازی خود را با شهرداری همدان آغاز کرد و تا این لحظه با گل شهرام سالاری از حریف پیش است.

*همچنین مسابقه آرمان گهر - مس شهربابک و شمس آذر - شاهین بوشهر با نزدیک به ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد که این اتفاقات کاملا قابل پیگیری است.

نتایج بازی های هفته بیست و هشتم به شرح زیر است:

استقلال خوزستان ۴ - ویستا توربین ۲

مس شهربابک ۱ - آرمان گهر سیرجان ۱

خوشه طلایی ساوه ۲ - ملوان ۱

شمس آذر قزوین ۲ - شاهین بوشهر ۰

سایپا ۰ - استقلال ملاثانی ۰

مس کرمان ۱ - قشقایی شیراز ۰

شهرداری آستارا ۰ - رایکا بابل ۱

پارس جنوبی جم - ماشین سازی تبریز (در حال برگزاری)

خیبر خرم آباد - شهرداری همدان (در حال برگزاری)

با این نتایج مس کرمان ۵۸ امتیازی شد و هم امتیاز با ملوان اما با تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید