مجرم حرفه‌ای که به خانه‌ای آبادانیها دستبرد زده بود، از طریق دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق حرفه ای شکار دوربین های مداربسته در آبادان / عکس

به گزارش سلام نو، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه کوی کارگر آبادان موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارق احتمالی بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

که در این راستا مامورین دایره تخصصی تجسس کلانتری۱۳قدس آبادان  برای انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی عازم محلهای وقوع سرقت شدند.

دوربین مداربسته دست سارق حرفه ای را رو کرد

که در به بررسی صحنه سرقت مامورین متوجه شدند ساختمانها مجاور محل سرقت مجهز به سیستم دوربین مداربسته و دارای زاویه دید به محل سرقت است.

در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند هویت سارق که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی بامقام قضایی  متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌ها فنی  با توجه به دلایل و قراین موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به ‌دلیل مصرف مواد مخدر و اعتیاد و برای تأمین هزینه مصرف مواد و مایحتاج زندگی اقدام به سرقت میکرده و اموالهای مسروقه را پس از سرقت به فردی ناشناس  فروخته است.

سرهنگ زلقی گفت متهم  پس از اعتراف صریح به چندفقره سرقت از منازل وتشکیل  پرونده به دادسرای معرفی شد  و به دستور مقام قضائی، متهم برای کشف سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار دارد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید