بوستان ساحلی و گردشگری لیان با جاذبه‌های بکر یکی از بزرگ‌ترین و زیبا ترین بوستان‌های ساحل خلیج فارس در این بندر احداث شده است. در این بوستان  ضمن توسعه فضای سبز و تفریحی زیرساخت ‌های لازم برای رفاه و آسایش گردشگران فراهم است.

لیان پارکی ساحلی و منحصربفرد در بوشهر

به گزارش سلام نو، استان و شهر بوشهر دارای ساحلی زیبا و منحصربفرد است. در این میان پارک ساحلی و گردشگری لیان بوشهر با جاذبه‌ های بکر و منظره طبیعی به‌ عنوان بزرگترین و زیباترین پارک کنار خلیج فارس در ایران مورد توجه گردشگران است.

لیان پارکی ساحلی و منحصربفرد در بوشهر

استان بوشهر دارای طولانی ترین ساحل با خلیج فارس است. بوستان ساحلی و گردشگری لیان با جاذبه‌های بکر یکی از بزرگ‌ترین و زیبا ترین بوستان ‌های ساحل خلیج فارس در این بندر احداث شده است. در این بوستان  ضمن توسعه فضای سبز و تفریحی زیرساخت ‌های لازم برای رفاه و آسایش گردشگران فراهم است.

لیان پارکی ساحلی و منحصربفرد در بوشهر

اجرای بخش اول بوستان ساحلی لیان در تابستان سال ۹۸ کلید خورد که طی آن دو و نیم هکتار از مجموع ۲۵ هکتاری در نظر گرفته شده برای احداث پارک لیان تکمیل و در عرض یکسال به بهره برداری رسید. فاز بعدی این پروژه به مساحت چهار هکتار در آینده نزدیک قرار است شروع شود. روشنایی کامل محوطه، سنگ فرش محوطه، احداث فضای سبز، آبرسانی کامل، سرویس های بهداشتی مناسب، وسایل بازی کودکان، آلاچیق و... از امکانات این پارک می باشد.

 منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید