ریزش موها یکی از مشکلات رایج امروزی میباشد که با توجه به نادرست بودن سبک تغذیه و بر هم ریختگی مزاج به وجود می آید.

۳ خواص شامپو ضد ریزش سبغ که متحیرتان می کند

چنانچه راه های مختلفی برای درمان ریزش مو امتحان کرده اید و نتایج جالبی دریافت نکرده اید می توانید با استفاده از شامپوی ضد ریزش سبغ نسبت به درمان ریزش موها با یک راهکار کاملاً گیاهی اقدام کنید.
در این پست قصد داریم تا سه مورد از بی نظیرترین خواص شامپو سبغ را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم در خصوص انتخاب این شامپو اطلاعات جامع را کسب کنید.


خواص درمانی شامپو گیاهی صبغ


همانطور که از اسم این شامپو مشخص است می توان آن را یک شامپو ضد ریزش نامید. اما خواص بی نظیر درمانی آن تنها به درمان ریزش موها منتهی نمی‌شود.
این شامپو گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مورد نیاز مو می باشد استفاده از ترکیبات بی نظیر جهت تقویت مهارت رفع شپش و موخوره و همچنین رفع شوره سر در کنار خواص درمانی ضد ریزش آن باعث شده است تا بتوانید آن را یک شامپوی گیاهی همه کاره برای رفع مشکلات مو در نظر داشته باشید.
مهمترین ترکیبات به کار رفته در این شامپوی بینظیر عبارتند از:


روغن کندش

روغن بادام

روغن رزماری


بی شک با خواص درمانی روغن بادام تلخ برای نرمی و تقویت مو ها آشنایی دارید.اما روغن‌ کندوش یکی از محبوب ترین روغن ها جهت کنترل ریزش مو و رویش مجدد آن ها به شمار می رود. این روغن از یک گیاه هندی به نام کندش عصاره گیری می شود و می تواند در جهت کنترل ریزش موها و تقویت آنها بسیار موثر باشد. خواص درمانی روغن کندش برای مو ها کاملاً شناخته شده هستند و این روغن سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز مو برای تقویت ساقه و فولیکول موها می باشد.بنا براین شامپو گیاهی سبغ اصلی دارای روغن کندش برای موها بسیار مفید است. همچنین ترکیبات به کار رفته در روغن کندش دارای بافت بسیار سبک هستند که می توانند به راحتی نفوذ کرده و کار تغذیه موهای شما را انجام دهد.

روغن کندش در شامپو سبغ چه خاصیتی دارد ؟


روغن‌کندوش به کار رفته در شامپو سبغ نه تنها برای درمان ریزش مو بلکه برای درمان موخوره و همچنین خشکی بیش از حد مو ها کاربرد دارد.همچنین چنانچه رشد موهای شما با کندی مواجه شده است استفاده از روغن کندش برای تقویت و افزایش سرعت رشد موها بسیار مفید است. به دلیل اینکه PH روغن‌کندش کاملاً با محیط پوست سر آدپپته شده و متعادل است به درمان بیماری های مانند شوره و خارش کف سر بسیار کمک می‌کند. همچنین این روغن گیاهی برای تقویت ابروها نیز کاربرد دارد.
سفید شدن مو در طب سنتی به دلیل سردی طبع به وجود می آید و به دلیل اینکه روغن کندش دارای طبع گرم می باشد و از سفید شدن موها نیز جلوگیری می کند.کلیه موارد گفته شده در خصوص خواص روغن کندش به کار رفته در شامپو گیاهی صبغ به این معنی است که این فراورده برای موهای شما کاملاً مفید است. اما در نظر داشته باشید که مداومت در استفاده از شامپوهای گیاهی بی نظیر سبغ باعث می‌شود تا بتوان از نهایت خواص کندش برای مو ها بهره مند شوید. زیرا با استفاده از این روغن در کوتاه مدت نتایج خاصی عاید شما نخواهد شد.
روغن کندش گیاهی برای تقویت ریش و ابرو و موها مورد استفاده قرار می‌گیرد و شامپو صبغ حاوی این روغن بی نظیر می باشد.

شامپو گیاهی سبغ اصلی

روغن رزماری موجود در شامپو سبغ چه خاصیتی دارد ؟


ترکیب دیگر به کار رفته در این شامپوی بی‌نظیر روغن رزماری میباشد روغن رزماری نیز علاوه بر تقویت موها باعث می‌شود تا ریزش آنها نیز متوقف شود.ترکیب این روغن و روغن کندش در شامپو سبد باعث می شود تا بتوانید برای درمان ریزش موها از ترکیبات بی نظیرآن بهره مند شوید.
از دیرباز یکی از درمان های خانگی گیاهی جهت جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آنها استفاده از روغن رزماری بوده است. چنانچه بتوانید از عصاره اصلی رزماری برای تقویت موها استفاده کنید می توانید نتایج چشمگیری از خواص درمانی آن برای موها مشاهده کنید.
روغن بادام تلخ نیز سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز برای موها می باشد که در شامپو گیاهی سبغ مورد استفاده قرار گرفته است. روغن بادام علاوه بر ایجاد حالت شانه پذیری و نرم کنندگی قوی منجر به تقویت موها می‌شود این روغن گیاهی به عنوان یک آبرسان برای ساقه مو عمل می کند.

خرید شامپو سبغ اصلی برای ریزش مو

آیا استفاده از شامپو سبغ برای همه افرادی که ریزش مو دارند مناسب است؟

ریزش موها بنا به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد و نتیجه کلی آنها تضعیف ساقه و فولیکول مو می باشد. استفاده از شامپوضد ریزش صبغ تواند در تقویت موها موثر باشد اما نباید انتظار معجزه از این شامپوگیاهی داشته باشید.هیچ عنوان گود تبلیغات اغراق آمیز در خصوص این محصول بر تصاویر متفرقه قبل و بعد استفاده از آن را نخورید.
فرایند تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها و همچنین رویش مجدد شان نیاز به زمان دارد و تنها با استفاده مداوم از شامپوهای گیاهی سبغ می‌توانید انتظار بهبود وضعیت کلی موهای خود را داشته باشید.همچنین دقت داشته باشید که انواع متفرقه از این محصول در بازار به وفور یافت می‌شود که قیمت‌های بسیار پایینی دارند.در نظر داشته باشید که محصول اصلی که حاوی ترکیبات تشکیل دهنده موثر برای توقف ریزش موها باشد قیمت پایین ندارد و چنانچه این شامپو را با قیمت‌های بسیار پایین دیدید می توانید این احتمال را بدهید که محصول ارائه شده از اصلی نمی‌باشد. سرشوی صبغ دارای خواص درمانی مناسب برای رویش موها و تقویت آنها است. اما کلیه موارد گفته شده تنها در حالتی موثر هستند که شما از نوع اصلی آن استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر رحمانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    1 0
    خیلی ممنون جدیدا خیلی سر و صدا به پا کرده این شامپو.اما میگن تقلبیش هم زیاده.کاش راهی میزاشتید که بشه اصل رو تشخیص داد یکی از دوستام استفاده کرده راضی بود اما از جای دیگه که خریده میگه اون اصلیه نبوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید