۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 55354299

عمده بارش‌ها در نواحی شمالی و ارتفاعات مورد انتظار است اما طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در دیگر نواحی استان هم شرایط بارش باران و رگبار و رعد و برق وجود دارد.

احتمال وزش باد خیلی شدید در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده، آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و با نفوذ متناوب زبانه‌های سامانه بارشی، در بعضی ساعات نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و رگبار باران و رعد و برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش‌ها در نواحی شمالی و ارتفاعات مورد انتظار است اما طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در دیگر نواحی استان هم شرایط بارش باران و رگبار و رعد و برق وجود دارد.

طی این مدت گاهی وزش باد خیلی شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود و خیزش گردوخاک محلی یا نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی و کاهش موقت دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

از روز یکشنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی ابری و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۱۶ اردیبهشت‌ماه) نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی ابری و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید