عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پس از افزایش قیمت آرد صنعتی قیمت جدید انواع ماکارونی را اعلام کرد.

ابلاغ قیمت جدید ماکارونی به کارخانه‌ها / قیمت ماکارونی رشته‌ای ساده ۵۰۰ و ۷۰۰ گرمی چند؟

به گزارش سلام نو به نقل ازخبرآنلاین،  پس از افزایش نرخ آرد صنعتی، قیمت های جدید ماکارونی به کارخانه ها ابلاغ شد.

عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پس از افزایش قیمت آرد صنعتی قیمت جدید انواع ماکارونی را اعلام کرد.

در این نامه خطاب به معاون صنایع عمومی وزارت صمت آمده است: باتوجه به اعلام نرخ گندم بخش صنف و صنعت مورخ ۲۸ فروردین وزارت جهاد کشاورزی و تعیین نرخ آرد و تصویب آن در جلسه ۶ اردیبهشت کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و مکاتبات متعدد انجمن های کارخانجات ماکارونی، پیرامون درخواست افزایش هزینه های مرتبط از قبیل دستمزد، کرایه حمل، بسته بندی و غیره و با لحاظ آرد ۲۷ درصد سبوس گیری شده و طرح موضوع در جلسه مورخ ۱۰ اردیبهشت ستاد تنظیم بازار و طرح مجدد موضوع در جلسه ۱۱ اردیبهشت ستاد مذکور به ریاست معاون اول رئیس جمهور حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماکارونی رشته ای ساده بالحاظ مالیات بر ارزش افزوده به شرح جدول زیر اعلام می گردد.

شرح ۵۰۰ گرمی ۷۰۰ گرمی ۱۰۰ گرمی
قیمت مصرف کننده انواع ماکارونی رشته ای ساده ۱۷۰۰۰۰ ریال ۲۴۰۰۰۰ ریال ۳۴۰۰۰۰ ریال

بدیهی است قیمت سایر احجام باید به تناسب عملیاتی گردیده و در خصوص سایر محصولات تولیدی مطابق ضوابط قیمت گذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمت ها اقدام گردد باتوجه به مراتب شرح فوق لطفا دستور فرمایید موضوع به کارخانجات، تشکل ها و سایر دستگاه های متولی ابلاغ و نتیجه به این سازمان متعکس گردد.

ماکارونی گران شد/ ماکارونی ۵۰۰ گرمی به ۱۷ هزار تومان رسید

کد خبرنگار: ۱۴
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید