سرپرست پلیس راه کشور گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال کشور ادامه دارد

آخرین وضعیت جاده‌ها / ترافیک در این جاده‌ها سنگین است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرپرست پلیس راه کشور از افزایش تردد در شهرهای شمالی کشور خبر داد و گفت:‌ بدلیل ترافیک سنگین، اجرای محدودیت های ترافیکی را در دستور کار قرار دادیم و این طرح تا پایان تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه در گفت وگوی خبری اظهار کرد: در مسیر شمال به جنوب آزاد راه شمال - تهران و همچنین در جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت ۹ صبح محدودیت ترافیکی اجرا شده و تا پایان یافتن بار ترافیکی این محدودیت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: از شب گذشته شاهد ترافیک سنگینی در این مسیرها بودیم و ناچار شدیم که در این مسیرها محدودیت ترافیکی ایجاد کنیم.

به گفته سرهنگ محبی، در مسیرهای تهران - فیروزکوه و تهران - هراز نیز شاهد بار ترافیکی پرحجم اما روان هستیم.

وی افزود: اکنون اکنون شاهد بارش باران همراه با پدیده مه گرفتگی در مسیرهای شمالی کشور هستیم، به همین جهت به رانندگان توصیه می کنیم با رعایت سرعت مطمئن در مسیرها حرکت کنند.

سرپرست پلیس راه کشور ادامه داد: در سایر مسیرهای کشور شاهد بار ترافیک سبک هستیم و فقط در شهرهای شمالی کشور با بار ترافیک سنگین مواجه هستیم.

وی از مسافران شهرهای شمالی کشور خواست که زمان سفر خود را مدیریت کرده و در صورت امکان سفر، بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید