طاهره خاتون میرزایی ۲۳ سال با زنده‌یاد داریوش اسدزاده زندگی کرده است. داریوش اسدزاده سوم شهریور ۱۳۹۸ در ۹۶ سالگی درگذشت.

زندگی سخت همسر زنده‌یاد داریوش اسدزاده

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌، طاهره‌خاتون میرزایی، همسر زنده‌یاد داریوش اسدزاده، بازیگر سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید از مسئولین درخواست دارد لیست اموال همسرش را در دو سال پایانی عمر بررسی کنند و به این سوال پاسخ دهند که مگر می‌شود اکنون او ناچار باشد در خانه‌ای نیمه متروکه در قم سکونت کند؟

طاهره‌خاتون میرزایی، همسر زنده‌یاد داریوش اسدزاده، بازیگر سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در مورد وضعیت فعلی خانه و زندگی‌اش چنین گفت:

«آقای اسدزاده قبل از فوت‌شان اعلام کردند می‌خواهند خانه‌ای را که در آن ساکن بودیم، بخرند، اما پول کم آورده‌اند. من زمینی داشتم که فروختمش و پولش را به او دادم و او گفت سه دانگ خانه را به نام من خواهد زد. پرسیدم سندش کو؟ گفت نزد یکی از دوستان بسیار خوبم است. آقای اسدزاده امروز، فوت کرد، فردا برای من حکم تخلیه آمد. من پیگیری کردم و به قوه قضاییه رفتم. قرار بود تا ۱۲ فروردین به من پاسخ دهند که کرونا آمد و همه‌جا تعطیل شد. همان زمان بود که خانه را پلمپ و مرا بیرون کردند و من با یک بلوز، شلوار در کوچه ماندم. با هر کدام از اقوامم هم که تماس گرفتم هیچ کدام موقعیت کمک کردن به من را نداشتند. من جایی را نداشتم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم. در محله‌مان آقای بسیار باشخصیتی زندگی می‌کردند که با همسرشان هم دوست بودم، به ایشان گفتم می‌توانم شب را در مغازه شما بگذرانم، گفتند چرا؟! گفتم جا نداریم! با خانم‌شان تماس گرفتند و خانم‌شان گفت همین الان بیاید خانه ما. شب را آن‌جا گذراندم. صبح آژانس گرفتم و آمدم قم، خانه مادرم، راهم نداد و گفت می‌دانستیم به چنین روزگاری می‌افتی.»

او که بازنشسته مامایی است ادامه داد: «در گروه همکارانم در واتساپ گفتم که چنین وضعیتی دارم و شب را در مسافرخانه می‌گذرانم. یکی از همکاران مرا به خانه‌اش برد. بعد این‌جا را گرفتیم. طلاهایم را فروختم که ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد، ۲۰۰ هزار تومان هم دوستم رویش گذاشت که ۱۵ میلیون تومان شد و ۵ میلیون باقی‌مانده را هم در دو قسط از من گرفت. می‌بینید خانه من پرده ندارد؟ آن هم وضعیت دستشویی و آشپزخانه‌ام است.»

میرزایی با بیان این که «من ۲۸ سال با آقای اسدزاده اختلاف سنی داشتم و وقتی با او ازدواج کردم همه فامیل مرا طرد کردند» ادامه داد: «بعد از این اتفاق هیچ کس، هیچ پیگیری‌ای نکرد. به وزارت ارشاد مراجعه کردم و آن‌ها گفتند وضعیت شما، اولین مورد است و ما هیچ برنامه‌ای برای شما نداریم. من و آقای اسدزاده ظاهرا وضعمان خوب بود. آقای اسدزاده آن‌قدر داشت که من به این روز نیفتم، ولی کو و کجاست؟ من درخواستی از مردم ندارم. مسئولین لطف کنند و شخصی را مامور لیست کردن اموال آقای اسدزاده در دو سال پایانی عمرشان کنند، مگر می‌شود آقای اسدزاده در ۹۶ سالگی فوت کنند و آه در بساط نداشته باشند؟ این محال است! آقای اسدزاده چهره‌ای شناخته شده بودند.»

او در پایان گفت: «من از مسئولین توقع بسیار دارم و امیدوارم حداقل به حرمت آن استکان چایی که دست‌شان دادم وقتی به دیدن آقای اسدزاده می‌آمدند، به من کمک کنند.»

طاهره خاتون میرزایی ۲۳ سال با زنده‌یاد داریوش اسدزاده زندگی کرده است. داریوش اسدزاده سوم شهریور ۱۳۹۸ در ۹۶ سالگی درگذشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهین IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    باید هنرمندان بازیگران به ایشان کمک کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید