۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 55354132

هنوز معلوم نیست طرح "تلگرام پریمیوم" چقدر قیمت دارد و آیا شامل تجربه‌های انحصاری بیشتری می شود.

تلگرام پولی می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام رسان است که هر ماه قابلیتهای جدید اکثرا رایگان پیدا می کند؛ اما این سرویس ممکن است تصمیم بگیرد از طریق قابلیتهای انحصاری، به درآمدزایی از پلتفرم خود بپردازد.

در جدیدترین نسخه آزمایشی بتای اپلیکیشن تلگرام برای iOS، یک طرح اشتراکی جدید از سوی "جامعه تلگرام بتا" شناسایی شده است. طرح "تلگرام پریمیوم" به کاربران اجازه خواهد داد از استیکرها و واکنشهای ایموجی انحصاری استفاده کنند.

هنوز معلوم نیست طرح "تلگرام پریمیوم" چقدر قیمت دارد و آیا شامل تجربه‌های انحصاری بیشتری می شود. همچنین درباره این که چه زمانی این نسخه پولی قابل دسترس خواهد شد، مطرح نشده است. با این حال کاربران نسخه رایگان قادر به مشاهده استیکرهای پولی در چتها نخواهند بود. اما کسانی که مشترک نیستند، پیشنهاد برای ارتقا به طرح پریمیوم را مشاهده خواهند کرد.

بعضی از قابلیتهای انحصاری سرویس تلگرام مشابه قابلیتهای عرضه شده در پلتفرم دیسکورد خواهد بود، مانند ایموجیهای سفارشی و متحرک که در "دیسکورد نیترو" با هزینه ماهانه ۱۰ دلار، عرضه می شوند.

شایان ذکر است که تلگرام پیش از این راهی برای درآمدزایی از کاربرانش داشته است. این سرویس آزمایش پیامهای اسپانسری در کانالهای عمومی با بیش از هزار مشترک را سال گذشته آغاز کرد. این طرح درآمدزایی باید گزینه بهتری نسبت به رویکرد فیس بوک باشد.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، در حالی که طرح پولی تنها در نسخه آزمایشی بتای iOS موجود است اما احتمالا نسخه اندرویدی آن هم به زودی عرضه می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید