به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که تاخیر و یا لغو (کنسلی) را از طریق پیامک به مسافران اطلاع دهند.

توصیه مهم به مسافران درباره تاخیر پروازها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه حتما از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

میر اکبر رضوی افزود: با توجه به افزایش میزان گرد و خاک در استان‌های جنوبی کشور از جمله خوزستان و سیستان و بلوچستان، مسافران این پروازها حتما پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه های جنوب کشور مطلع شوند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که تاخیر و یا لغو (کنسلی) را از طریق پیامک به مسافران اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: برای تاخیرهای پروازهای نجف که به علت بدی آب و هوا با بیش از ۱۰ ساعت بوده طبق قوانین حقوق مسافر هزینه‌ یا خسارتی پرداخت نمی‌شود، چراکه علت اصلی تاخیر در پروازها وضعیت جوی بوده است.

از دیروز شاهد ورود حجم زیادی از گرد وغبار و گردوخاک به کشور هستیم که همین امر باعث تعطیلی مدارس و ادارات در استان‌های خوزستان و استان‌های جنوبی کشور شده و همچنین افزایش حجم ریزگردها زمینه ساز لغو تعداد زیادی از پروازهای تهران به نجف و بالعکس شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید