ترافیک آزادراه قزوین-رشت در محدوده منجیل تا رودبار نیمه سنگین و جنوب به شمال محور هراز از گالری امامزاده هاشم، پلور تا آب اسک و بایجان سنگین است. 

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ / کدام جاده‌ها بارانی هستند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اغلب محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد:‌ بر اساس آخرین گزارش‌های به دست آمده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، صبح امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ شاهد بارش باران در جاده‌های استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی، زنجان، همدان، قزوین و سمنان هستیم. 

وی گفت:‌ همچنین بر اساس آخرین گزارش ها شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس، شهرستانک تا نساء، گچسر تا سه راهی دیزین، تونل کندوان، پل زنگوله تا سیاه بیشه و هزارچم هستیم. ترافیک در آزادراه تهران-شمال در محدوده تونل شماره ۱۴ تا سه راهی شهرستانک نیز سنگین است. 

وی ادامه داد:‌ ترافیک در آزادراه کرج-قزوین در محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. همچنین ترافیک آزادراه قزوین-رشت در محدوده منجیل تا رودبار نیمه سنگین و جنوب به شمال محور هراز از گالری امامزاده هاشم، پلور تا آب اسک و بایجان سنگین است. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید