۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 55353763

اگر در مکان‌های خیلی لوکس مایل به خرید و وقت گذراندن هستید، بسیاری مرکز خرید آرمیتاژ را به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مهمترین مراکز خرید مشهد توصیه می‌کنند.

معرفی لاکچری‌ترین مراکز خرید مشهد

سلام نو-سرویس گردشگری: وقتی از مرکز خرید می­‌گوییم، مشخصا به مکان­ها و محیط­هایی اشاره داریم که می­توان در آن­ها، مایحتاج امروز زندگی را به سادگی و بی­دردسر تهیه کرد. مراکز خرید اما امروزه انواعی دارند، نوع سنتی و انواعی از مراکز خرید مدرن و لوکس و به تعبیر این روزها لاکچری. اما واقعا مراکز خرید باید چه ویژگی­هایی داشته باشند؟

مطالعات نشان می­‌دهد، سه ویژگی مهم، یک مرکز خرید را تکمیل می­کند. اول تنوع محصولات، دوم قیمت و سوم فضای دلنشین محل خرید. با همین سه محور کلان­شهرها در ایران مراکز خرید جالبی را در خود جای داده­اند. مشهد یکی از بهترین و مهمترین شهرهای ایران در این زمینه است، تنوعی از مراکز خرید در سفر به مشهد پیش روی شماست.

ما در این مقاله سعی داریم، به پنج مرکز خرید شهر مشهد که در واقع مهمترین مراکز خرید مشهد نیز هستند بپردازیم.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

معرفی لاکچری‌ترین مراکز خرید مشهد

بسیاری به دنبال بازارهای لوکس و غیر سنتی هستند، مایل‌­اند در فضای متفاوتی خرید کنند و در حین خرید فرصت­هایی برای لذت بردن از فضای خرید داشته باشند. دوست دارند فرزندان­شان را به بازی سرگرم کنند و خودشان را به خرید، یا پس از خستگی برآمده از خرید غذایی تناول کنند یا قهوه­ای بنوشند. به این افراد مرکز خرید الماس شرق مشهد را توصیه می­کنیم.

این مرکز خرید با داشتن سینما، آب­نمایی در میانه و موسیقی همیشه آرامبخش و نیز تنوع بسیار بالای مغازه­ها و فروشگاه­ها یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد به شمار می­رود. منهای لذت از تنوع قابل توجه مغازه­ها و فروشگاه­ها، می­توانید به سینمای ۵ بعدی این مرکز خرید سر بزنید و تجربه‌­ی خاص و متفاوتی از تماشای یک فیلم سینمایی را تجربه کنید.

اگر از چرخیدن و خرید کردن خسته‌­اید، می­‌توانید به دیدار آکواریوم شهر دریایی این مرکز بروید و از تماشای ماهی‌­ها لذت کافی ببرید. خرید از این مرکز خرید را به شما پیشنهاد م‌ی­کنیم.  

مرکز خرید آرمیتاژ

معرفی لاکچری‌ترین مراکز خرید مشهد

اگر در مکان­های خیلی لوکس مایل به خرید و وقت گذراندن هستید، بسیاری مرکز خرید آرمیتاژ را به عنوان یکی از لوکس­ترین و مهمترین مراکز خرید مشهد توصیه می­‌کنند. بسیاری می­‌گویند در مشهد از آرمیتاژ لوکس­تر وجود ندارد. ما برای بررسی به این مرکز خرید رفتیم. فضای جالب و دلنشینی است و آن­قدرها هم از منظر قیمت شما را نگران نمی­کند. لوکس هست اما گران نه.

بسیاری با رفتن به فضاهای خیلی لوکس مشکل دارند، توصیه می­‌کنیم این مرکز خرید را به عنوان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد ببینید، شاید لوکس باشد اما صمیمی هم هست.

مرکز خرید آرمیتاژ یک برج سی و چهار طبقه است که چهار طبقه­‌ی آن تجاری است. می ­توانید آن­جا از انواع پوشاک تا چرم و عطر و زیورآلات ببینید تا لوازم الکترونیکی. بسیاری از برندها نیز در آرمیتاژ ساکن هستند و اگر اهل خرید از برندهای مطرح هستید، آرمیتاژ مشهد همان­ جایی است که شما را خوشحال می ­کند.

رستوران­ها، کافی­شاپ­ ها، شهربازی کودکان و نوجوانان، سینما، روف گاردن با چشم­ اندازی خیره کننده به شهر و ... را نیز به این مرکز خرید اضافه کنید. در این فضا حین خرید احساس امنیت و آرامش ویژه ­ای می کنید و قبل و بعد خریدتان می ­توانید از غذا و امکانات مناسب این مرکز خرید بهره ­مند شوید.

اگر به دنبال بازدید از مهمترین مراکز خرید مشهد هستید، توصیه می­ کنیم، مرکز خرید آرمیتاژ را از دست ندهید.

مرکز خرید پروما مشهد

معرفی لاکچری‌ترین مراکز خرید مشهد

پروما یک کاخ شیش‌ه­ای جذاب است در چهار طبقه، زیربنایی بیش از دوهزار و پانصد متر مربع و دریایی از فروشگاه‌­ها و مغازه‌­ها. این مرکز خرید در دهه هشتاد شمسی رونمایی شد و از آن وقت تاکنون محبوبیتش را از دست نداده، اما افزایش داده.

اگر می­‌خواهید از خرید کالاهای ضروری و یومیه بهره ببرید تا هر نوع خرید دیگر، اگر می­‌خواهید برای استراحت پس از خرید در فضایی دلنشین سرگرم شوید، بیلیارد بازی کنید و بولینگ و اگر می­‌خواهید کودکان­تان را حین خرید به بازی و سرگرمی­‌های هیجان‌­آور مشغول دارید، این مکان، مکان شماست.

یکی دیگر از ویژگی­‌های این مرکز خرید، پارکینگ بسیار وسیع و دسترسی آسان به این مرکز است. از تمامی نقاط مشهد تا این نقطه به سادگی دسترسی دارید و از مقابل این مرکز تاکسی­های متنوعی شما را به جاهای مختلفی از شهر مشهد می­‌رسانند.

اگر دیدن مهمترین مراکز خرید مشهد موضوع شماست، پروما را نیز جدی بگیرید.

مجتمع تجاری وصال

معرفی لاکچری‌ترین مراکز خرید مشهد

پیش­تر درباره­‌ی مرکز خرید الماس شرق نکاتی گفته شد. در مجاورت این مرکز خرید یک مرکز خرید جذاب دیگر، به نام مجتمع تجاری وصال موجود است که به وسیله یک پل به الماس شرق متصل شده است.  این مکان نیز به غیر از فروشگاه­‌های بسیار متنوع به شما این فرصت را می­‌دهد که از مکان­های تفریحی فراوانی نیز بهره ببرید.

از منظر وسعت شش طبقه در پیش روی شماست و بیش از چهارصد واحد تجاری، همه چیز هم در این مرکز خرید یافت خواهد شد. تقریبا هرآنچه به عنوان یک خریدار ایرانی به آن نیاز دارید پیش روی شماست. اگر اهل غذا هستید هم فست­فودهای جذابی در این مکان پیدا می­‌کنید. گیم­نت، شهربازی، پارک ملی و نهایتا هایپرمارکت از امکانات دیگری است که این مجموعه پیش روی شما قرار می­‌دهد. این محیط سرزنده، برای شما جذاب خواهد بود. کلبه وحشت این مجموعه را هم از دست ندهید.

بازار رضا مشهد

معرفی لاکچری‌ترین مراکز خرید مشهد

ممکن نیست بخواهید لیستی از مهمترین مراکز خرید مشهد تهیه کنید و نام بازار رضا را در آن نادیده بگیرید. این بازار وسیع و کارآمد است و با چرخی در آن می‌­توانید همه چیز پیدا کنید، قیمت­ها نیز معقول هستند و برای مسافران یا افراد محلی گزین‌ه­ی همیشه مناسبی است.

با آمدن مراکز خرید مدرن و لوکس این مرکز هنوز از سکه نیفتاده و سال­هاست مشتریان خود را به وفور داشته و دارد. تنوع اما در بازار رضا حرف اول و آخر را می‌­زند، از لوازم آرایشی-بهداشتی و کفش و پوشاک در این بازار می­‌بینید تا سوغاتی-های خوراکی­، چون زرشک و زعفران. وقتی به طبقه­‌ی دوم این بازار سرمی­‌زنید با تنوعی از کارگاه­های فیروزه-تراشی و سنگ‌­تراشی مواجه می‌­شوید.

می­‌توانید در طبقه دوم قاب­هایی را برای خانه و محل کارتان تهیه کنید که در جاهای دیگر کمتر به دست می‌­آید. در این طبقه مغازه­‌ها و کارگاه­‌های متعددی از طلاکاری، انگشترسازی، فیروزه­‌تراشی و گلدوزی نیز قابل رویت است که برای بسیاری جذابیت ویژه و کافی دارد.

از منظر طراحی نیز این بازار به نوعی ایجاد شده که مخاطب می‌­تواند با یک قدم زدن ساده همه­‌ی آنچه که می‌­خواهد را پیدا کرده و از خرید خود لذت ببرد. خرید از بازار رضا را به عنوان یکی از مهمترین مراکز خرید مشهد به شما توصیه می­‌کنیم.

اشاره به مهمترین مراکز خرید شهر مشهد آنقدرها هم راحت نیست. تعداد آن­ها کم نیست، سعی می‌­کنیم اما به مرور، بهترین­‌ها را با شما درمیان بگذاریم. امید که مقاله‌­ها کمک کننده باشند.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 0
    اخه بازار رضا لوکسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید