۴ شکایت از سوی آلومینیوم اراک درباره اتفاقات بازی فینال جام حذفی برابر نساجی مازندران به سازمان لیگ ارسال شده که سه نامه مربوط به شکایات مختلف از ساکت الهامی، سرمربی تیم حریف بوده است.

باشگاه آلومینیوم از ساکت الهامی شکایت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مسابقه فینال جام حذفی بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در شرایطی برگزار شد و با برتری قائم‌شهری‌ها به پایان رسید که حواشی زیادی در جریان خود داشت و ترکش‌های آن همچنان دیده می‌شود.

باشگاه آلومینیوم اراک پس از دو روز تعطیلی آخر هفته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، دیروز شنبه شکایات خود پیرامون برگزاری مسابقه فینال جام حذفی را همراه با مستنداتی که در اختیار داشت، به سازمان لیگ و پیوست آن را برای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

چهار نامه و شکایت مختلف از سوی باشگاه آلومینیوم اراک درباره اتفاقات بازی فینال جام حذفی برابر نساجی مازندران به سازمان لیگ ارسال شده که سه نامه مربوط به شکایات مختلف از ساکت الهامی، سرمربی تیم حریف بوده است.

«حضور مقابل رختکن آلومینیوم قبل از شروع مسابقه، عنوان کردن یک حرف نامتعارف، ایجاد درگیری و ضربه به محمد نوازی» در شکایت اول، «اظهارات پس از پایان مسابقه با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی و توهین به محمد نوازی» در شکایت دوم و «گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر و عنوان کردن موارد خلاف واقع در روند انتخاب سرمربی تیم آلومینیوم» در شکایت سوم آلومینیوم اراک از سرمربی نساجی مازندران عنوان شده و این باشگاه با ارسال‌های فیلم‌های مربوطه اعاده حیثیت کرده است.

همچنین باشگاه آلومینیوم اراک طی یک نامه مجزا نسبت به قصور مسؤول برگزاری مسابقه فینال جام حذفی که موجب رقم خوردن اتفاقات مقابل رختکن آلومینیوم، دراختیار گذاشتن رختکن این تیم به نساجی مازندران، پراکندگی تماشاگران‌اش در ورزشگاه آزادی، عدم اجازه به مدیران کارخانه و باشگاه آلومینیوم برای حضور در جایگاه مهمانان ویژه و ... شکایت دیگری تنظیم و به سازمان لیگ ارسال کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید