اطمی همچنین از آمادگی تمام استان‌های جنوبی برای پذیرش مسافران خبر داد. هرچند دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر پیش‌تر گفته بود ظرفیت اقامتی در جزایر قشم و کیش و شهر چابهار نیز درحال تکمیل است.

تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی در گیلان و مازندران / مسافران استان‌های جایگزین را برای سفر انتخاب کنند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از آمادگی و ظرفیت خالی استان‌های جنوبی برای پذیرش مسافران در تعطیلات عید فطر خبر داد و پنج استان دیگر در شمال کشور را به‌عنوان جایگزین دو استان مازندران و گیلان برای سفر پیشنهاد کرد.

مصطفی فاطمی با بیان این‌که ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی در دو استان گیلان و مازندران در حال تکمیل است، افزود: با توجه به این‌که در مسیر تردد این دو استان، ترافیک شدید و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی می‌شود، پیشنهاد این است که مسافران استان‌های جایگزین را برای سفر انتخاب کنند.

گلستان، اردبیل، البرز، خراسان شمالی و سمنان، استان‌های پیشنهادی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای جایگزینِ مازندران و گیلان است که درباره آن‌ها گفت: این پنج استان همچنان ظرفیت اقامتی خالی دارند و برای مسافرت در این روزهای پرترافیک، گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

فاطمی همچنین از آمادگی تمام استان‌های جنوبی برای پذیرش مسافران خبر داد. هرچند دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر پیش‌تر گفته بود ظرفیت اقامتی در جزایر قشم و کیش و شهر چابهار نیز درحال تکمیل است.

شیراز نیز براساس ارزیابی‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر، یکی از پرمسافرترین مقاصد در تعطیلات عید فطر معرفی شده و برای مسافرانی که راهی این شهر شده‌ و با کمبود اقامتگاه مواجه شده‌اند، شهرهای مرودشت، سپیدان، اقلید و بوانات در شمال استان فارس و شهرهای خفر، جهرم، لار، لامرد، ‌کازرون، داراب و فیروزآباد در جنوب استان فارس برای اقامت پیشنهاد شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید