اگر به دنبال خرید کانکس دوم هستید احتمالا در پیدا کردن کانکس خوب ، تمیز ، سالم و البته استفاده شده مشکل خواهید داشت.

از کجا می توانم کانکس دست دوم بخرم؟

شاید به سایت های آگهی مراجعه کرده باشید و آگهی های فروشنده ها را ببینید که یا با شما فاصله زیادی دارند و یا نمی توانید به صحت و سالم بودن آن اعتماد کنید و خریدتان را انجام دهید. ما در ادامه به شما خواهیم گفت که فروش و یا خرید کانکس دوم را از کجا انجام دهید. برای آشنایی با مرکز خرید و فروش کانکس دست دوم با ما همراه شوید.

نیاز به کانکس گاهی اوقات موقت است و افراد و یا شرکت ها برای مدت زمان محددی نیاز به یک فضا دارند و پس از آن مدت به خاطر جاگیر بودن آن تمایل به فروش آن دارند. در برخی مواقع نیز به خاطر استفاده طولانی مدت از آن و آسیب های وارد شده من جمله آسیب های داخلی و یا آسیب به استراکچر و یا هر مشکل دیگری اقدام به فروش آن می کنند. اگر شما به دنبال کانکس دست دوم باشید با چنین کانکس هایی مواجه خواهید شد که حالت خوبش همان اولیست که به علت عدم نیاز باشد. هرچند مسائل دیگری برای مواجه شدن وجود دارد.

برای خرید و فروش کانکس دست دوم چه کنم؟

امروزه افراد برای هر خریدی سعی می کنند که جستجویی در اینترنت داشته باشند. بی شک جستجو در اینترنت شما را به گزینه های زیادی خواهد رساند. آگهی های ثبت شده در سایت های آگهی جزو گزینه هایی هست که شما مواجه خواهید شد. ولی خرید از فروشنده های ناشناس مشکلات خودش را دارد، من جمله عدم تحویل محصول، خرابی پنهان شده آن و یا حتی فروش مال غیر که هر کدام تبعات خودش را دارد. اگر شما فروشنده کانکس دست دوم باشید، برای فروش سریع و در لحظه راهکارتان چیست؟

در صورتی که شما به دنبال خرید کانکس دست دوم و یا حتی فروش کانکس خود به قیمت مناسب هستید می توانید به شرکت کانکس سازی دپوماشین مراجعه کنید. این شرکت بیش از ۶۰ سال سابقه تولید و ساخت انواع کانکس را دارد. با اینحال یکی از خدمات شرکت، خرید و فروش کانکس دست دوم می باشد. این شرکت با داشتن محوطه کارگاهی بسیار بزرگ یک بازار بزرگ برای کانکس های دست دوم است. خرید این شرکت از مشتریان در لحظه است.

دپوماشین در تمام روزهای سال کانکس دست دوم شما را با تضمین قیمت خریداری می کنند. روند خرید از مشتریان در زیر توضیح داده می شود.

شرایط خرید کانکس دست دوم توسط دپوماشین

کانکس سازی دپوماشین کلیه کانکس های فروخته شده خود را با بیمه یکساله ایران به فروش می رساند. در صورتی که پس از استفاده، نیازی به کانکس خریداری شده خود نداشته باشید، کانکس دست دوم شما توسط شرکت مجددا خریداری می گردد. برای خرید کانکس کار کرده شما، کارشناسان شرکت دپوماشین در محل شما حاضر شده و وضعیت کانکس را بررسی می کنند.

قیمت کانکس بر اساس میزان سلامتی ظاهر و داخل آن تعیین میشود، بنابراین پس از بررسی دقیق، شرکت دپوماشین هزینه کانکس شما را به روز پرداخت می نماید. در صورتی که کانکس شما در نقاط دورتری از این شرکت باشد می توانید از کانکس خود عکس تهیه کرده و برایشان ارسال نمایید. توجه داشته باشید که کیفیت خوب عکسبرداری باعث می شود که کارشناسان سریعتر آن را بررسی نمایند. بعد از بررسی های لازم میزان هزینه تخمینی کارشناس شرکت کانکس دپوماشین برای کانکس های مورد نظر شما اعلام می گردد.

در صورتی که کانکس دست دوم شما جزو تولیدات دپوماشین باشد، کانکس تنها از نظر میزان استهلاک ، آسیب دیدگی و یا خرابکاری محتمل بررسی می شود. ولی در صورتی که متعلق به شرکت های دیگر باشد از تمام جهات بررسی شده و قیمت روز خوبی به شما پیشنهاد می شود.

از کجا می توانم کانکس دست دوم بخرم؟

کانکس های دست دوم دپوماشین چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت دپوماشین پس از خرید کانکس دست دوم از مشتریان، اقداماتی را بر روی آنها انجام می دهد که مشکلات آنها رفع شده و قابل فروش باشند.

· تعمیر و بازسازی پوشش بدنه‌ی داخلی و خارجی کانکس

· افزایش استحکام سقف و کف کانکس

· بر روی ستون‌های اصلی قطعه‌ای تحت نام هوک نصب می‌شود.

· جوشکاری محکم و متعدد نقاط آسیب دیده در کانکس‌های دست دوم

· تعمیر و یا تعوی دیواره بیرونی در صورت داشتن پوسیدگی و ...

· بررسی و رفع عیب سیستم کابل کشی روشنایی

· رنگ آمیزی مجدد و زیباسازی بیرونی

· رگلاژ درب  پنجره ها

انجام این کارها باعث میشود که تمامی ایرادات کانکس رفع شده و تقریبا نو شود. با اینحال شما قیمت کانکس دست دوم را پرداخت خواهید که پایین تر است.

قیمت کانکس دست دوم چگونه تعیین می‌شود؟

شاید برایتان سوال باشد که قیمت کانکس دست دوم چقدر است و چگونه تعیین می‌شود؟ بایستی گفت که قیمت کانکس دست دوم، تحت تاثیر مسائل مختلفی است؛ برای مثال می‌توان به مواردی چون مصالح و تجهیزات به کار رفته در سازه، سال تولید، میزان سلامت و تمیزی آن، ابعاد و بسیاری از مسائل دیگر اشاره کرد. به طور معمول کانکس‌ها پس از بررسی‌های انجام شده قیمت گذاری می‌شوند؛ به طوری که اگر کانکس به طور کامل سالم و تمیز باشد، چیزی بین ۲۵ تا ۴۰ درصد با کانکس نو اختلاف قیمت خواهد داشت.

انواع کانکس دست دوم که می توانید از دپوماشین بخرید

شرکت دپوماشین انواع مختلفی از کانکس را به صورت دست دوم خریداری نموده و به فروش می رساند. انواع کانکس کارگری، اداری ، سرویس بهداشتی، مسکونی ، فروشگاهی و ... را می توانید از دپوماشین تهیه نمایید. با توجه به تعمیرات و رفع غیب های صورت گرفته محصولات دست دوم نیز با گارانتی به فروش می رسد. این شرکت یک مرکز معتبر برای خرید شماست. همچنین در صورتی که فروشنده کانکس دست دوم خود هستید کافیست که با شماره ۰۲۱۴۴۱۹۶۵۹۵ تماس بگیرید تا در حداقل زمان ممکن کارتان انجام شود. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این مجموعه از وب سایت https://depomachine.ir بازدید نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید