شهروندان تهران به دلیل عوامل متعدد و برخی آمارهای ارائه شده نسبت به سایر شهرها بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‎ های روحی و روانی هستند.

تهرانی‌ها بیشتر در معرض بیماری روانی هستند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، عضو شورای شهر تهران اعلام کرد شهروندان تهرانی بیش از سایر هموطنان در معرض خطر بیماری‌های روانی هستند.

مهمترین بخش یادداشت سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران و کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران:

-هنوز در ارگان‌ها و سازمان‌های اجرایی جامعه برنامه‌های مدون و تاثیرگذار برای آگاهی و آموزش شهروندان از آسیب‌های بیماری‌های روحی و روانی و اهمیت این موضوع و ارتباط آن با سلامت جسم تعریف نشده است و یکی از دغدغه ‎های ما در کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران بر این موضوع معطوف است تا با وجود وجود فشارها و استرس‌های ناشی از زندگی روزمره، برنامه‌های کاربردی و عملیاتی در حوزه سلامت از سوی مدیریت شهری در نظر گرفته شود که علاوه بر توجه به جسم دربرگیرنده سلامت روح، روان و سلامت اجتماعی و فرهنگی‌ شهروندان نیز باشد.

-شهروندان تهران به دلیل عوامل متعدد و برخی آمارهای ارائه شده نسبت به سایر شهرها بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‎ های روحی و روانی هستند که از این رو انتظار می ‎رود وزارت بهداشت و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نیز برنامه‎ ریزی جدی و عملیاتی در این زمینه داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید