فیفا به اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تنها ۲۴۸۹ صندلی به طرفداران "سه شیر" تعلق خواهد گرفت.

هواداران انگلیس برای دیدار با ایران در جام جهانی چه تعداد خواهند بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، دیلی میرور نوشت: تیم ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوت‌گیت در اولین دیدار خود در جام جهانی باید در روز افتتاحیه این رقابت ها در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف تیم ملی ایران برود. فیفا به اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تنها ۲۴۸۹ صندلی به طرفداران "سه شیر" تعلق خواهد گرفت. اعضای باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس تا پنجشنبه فرصت داشتند تا برای دریافت اختصاصی بلیت درخواست دهند و فیفا فقط هشت درصد از "ظرفیت صندلی‌های موجود" را برای هر تیم در نظر گرفته است.

از این تعداد، ۱۷۸۵ صندلی در پایین ترین قیمت یعنی رده ۳ هستند که هر کدام ۵۳ پوند قیمت داشتند. تیم ملی فوتبال انگلیس باید در دیدار دوم خود در این جام به مصاف آمریکا و در ادامه برنده پلی آف برود که هنوز این تیم مشخص نشده است.

برهولد ترنکل مدیر عامل بخش توریسم جام جهانی قطر گفت: تصمیم گرفته شده است که فقط هوادارانی که بلیت مسابقه دارند اجازه اخذ روادید به قطر را داشته باشند. آنها برای ورود به قطر به شناسه رسمی هواداران نیاز خواهند داشت و کسانی که آن را ندارند اجازه ورود به قطر را نخواهند داشت. قوانین سختگیرانه هستند و به هیچ وجه به هوادارانی که شناسه رسمی هواداران را ندارند اجازه ورود به قطر داده نمی‌شود.

انتظار می‌رود که یک و نیم میلیون هوادار به قطر بیایند، اگرچه این تخمین‌ها  نشان می‌دهد که کمترین حضور هواداران در جام جهانی از ۵۲ سال پیش است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید