بهترین پلن برای ساخت شماره مجازی اپل ایدی سایت نامبرلند می‌باشد. تیم حرفه‌ای نامبرلند در تلاش است تا با ارائه شماره مجازی ارزان و مطمئن امکانات بیشتری را برای هموطنان گرامی فراهم آورد تا با وجود آن بتوانند به‌راحتی در سرویس‌های مختلف ثبت‌نام کنند.

بهترین شماره مجازی برای اپل‌آیدی

در گذشته برای ساخت اپل ایدی نیازی به وارد کردن شماره موبایل نبود، اما به این‌صورت بازیابی اکانت کاربران اندکی مشکل می‌شد. همین مسئله باعث شد تا پس‌ازمدتی این قابلیت اضافه شود و امروزه یکی از ضروری‌ترین موارد در حین ساخت اپل آیدی وارد کردن شماره موبایل معتبر می‌باشد؛ اما متاسفانه این خبر برای کاربران ایرانی چندان خوشایند نبود چراکه ساخت اپل آیدی را سخت‌تر می‌کرد. در واقع با توجه به تحریم‌هایی که نسبت به کشور ایران وضع شده در هنگام ساخت اپل ایدی نیاز است تا شماره معتبری از خارج ‌از کشور وارد شود که امکان دریافت کد تایید را داشته باشد. خوشبختانه برای این‌کار می‌توانید از شماره‌ مجازی اپل آیدی استفاده کنید و خودتان به‌راحتی به ساخت اپل آیدی بپردازید.

دلایل اهمیت ساخت شماره مجازی اپل ایدی

ساخت شماره مجازی اپل آیدی یکی از مهم‌ترین مواردی است که پیش‌از ثبت‌نام در اپل آیدی باید در نظر داشته باشید. در واقع تنها به این‌صورت می‌توان تحریم‌هایی که اپل برای ایرانیان در نظر گرفته را دور زد! البته روش دیگری نیز برای این‌کار وجود دارد؛ اما برای همه کاربردی نخواهد بود.

در واقع می‌توانید از فرد آشنایی در خارج از کشور برای ساخت اپل آیدی کمک بگیرید که راه‌حل مطمئنی است، اما بسیاری از افراد، آشنایی در کشورهای خارجی ندارند و این راه‌حل برایشان عملی نمی‌شود.

بنابراین تنها راهکار باقی‌مانده استفاده از شماره مجازی می‌باشد که به جرات می‌توان گفت امن‌ترین و در دسترس‌ترین روش موجود است. شماره مجازی مانند شماره‌های حقیقی است و برای ثبت‌نام و بازیابی اکانت کاملاً کاربردی خواهد بود. همچنین این نوع شماره اگر از پنل‌های معتبر دریافت شود در سرویس‌های مختلف به عنوان اسپم شناسایی نخواهد شد.

روش‌های ساخت شماره مجازی اپل آیدی

بهترین شماره مجازی برای اپل‌آیدی

اپلیکیشن‌های شماره مجازی

برای ساخت شماره مجازی اپل آیدی می‌توانید از برنامه‌هایی که برای این‌کار ساخته شده‌اند، استفاده کنید. اکثر این برنامه‌ها دارای رابط کاربری ساده و راهنمای استفاده می‌باشند. به‌همین‌دلیل می‌توان در مدت کوتاهی شماره مجازی رایگانی را دریافت کرد.

البته بسیاری از این برنامه‌ها دارای امنیت پایینی هستند و ممکن است با گذشت مدت‌زمان کوتاهی شماره مجازی دریافتی را از دسترس خارج کنند و در اختیار کاربران جدید قرار دهند. به این‌صورت علاوه ‌بر این‌که دیگر نمی‌توانید اکانت خود را بازیابی کنید ممکن است حتی امنیت حسابتان نیز به خطر بیفتد و از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده شود.

اما به نظر شما برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی از چه راهکار دیگری می‌توان استفاده کرد؟

پنل‌های قانونی شماره مجازی

راهکار دیگر استفاده از پنل‌های قانونی شماره مجازی است که به فروش شماره مجازی کشورهای مختلف می‌پردازند. مزیت استفاده از این پنل‌ها قانونی بودن آن‌ها است که باعث می‌شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید به‌راحتی آن‌را پیگیری کنید. همچنین شماره‌های ارائه شده توسط پنل‌های قانونی پس‌از گذشت مدتی از دسترس خارج نخواهد شد.

مطمئن‌ترین پنل ساخت شماره مجازی اپل آیدی

بهترین شماره مجازی برای اپل‌آیدی

مطمئن ترین پلن برای ساخت شماره مجازی اپل ایدی سایت نامبرلند می‌باشد که مزایای بیشمار این سایت را در ادامه بررسی میکنیم.

برخی از این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند:

امنیت بالا

مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود تا با اطمینان خاطر از نامبرلند خرید کنید وجود نماد ساماندهی و نماد رسمی اعتماد الکترونیک می‌باشد. همچنین با وجود امکان پرداخت امن با Pay و زرین‌پال هیچ‌گونه نگرانی به‌جهت در خطر افتادن اطلاعات کارت بانکی شما وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی آنلاین

نامبرلند دارای پشتیبانی آنلاین می‌باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای نامبرلند کمک بگیرید.

قیمت ارزان

بهتر است تا پیش از هر کاری حتماً قیمت‌ شماره‌های مجازی نامبرلند را با سایت‌های مشابه مقایسه کنید. مطمئناً شگفت‌زده خواهید شد!

تحویل فوری

در نامبرلند شماره مجازی بلافاصله پس‌از خرید به شما تحویل داده می‌شود و می‌توانید از آن در سرویس‌های گوناگون به‌خصوص در حین ساخت اپل آیدی استفاده کنید.

همکاری در فروش

از مزایای دیگر نامبرلند این است که افراد جویای کار پاره‌وقت می‌توانند بدون هیچ‌گونه تجربه کاری و با همکاری در فروش شماره مجازی درآمد قابل توجه‌ای را به دست آورند. برای این‌کار امکان استفاده از وب سرویس (API)، اسکریپت تحت وب و سورس ربات تلگرامی نامبرلند وجود دارد.

انواع شماره مجازی اپل آیدی در نامبرلند

انواع شماره مجازی اپل آیدی در نامبرلند شامل سه نوع شماره عادی، اجاره‌ای و دائمی می‌شوند که ویژگی‌های هرکدام با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

معرفی شماره عادی نامبرلند

اگر فقط قصد استفاده از شماره مجازی برای اپل آیدی را دارید شماره عادی برایتان مناسب است چراکه تنها در یک سرویس قابل استفاده می‌باشد. این شماره با قیمت بسیار ارزان به فروش می‌رسد و در آن کد تایید تنها یک‌بار ارسال خواهد شد. بنابراین در صورتی‌که در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه‌ای نتوانستید کد تایید را دریافت کنید می‌توانید به‌راحتی شماره را جایگزین کرده و یا تمامی مبلغ پرداختی را پس بگیرید.

شماره اجاره‌ای

شماره اجاره‌ای نامبرلند در تمامی سرویس‌ها قابل استفاده است اما با توجه به این‌که این شماره دارای مهلت استفاده مشخص می‌باشد بیشتر برای بازاریابی و تبلیغات مناسب است. بنابراین بهتر است تا از آن برای ساخت اپل آیدی استفاده نکنید.

معرفی بهترین شماره مجازی برای اپل آیدی

بهترین شماره مجازی برای اپل‌آیدی

اما بهترین شماره مجازی اپل آیدی قطعاً شماره دائمی نامبرلند است چراکه این شماره دارای امکانات بی‌شماری می‌باشد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

امنیت بسیار بالا

شماره دائمی نامبرلند هیچ تفاوتی با شماره‌های واقعی ندارد و به‌همین‌دلیل دارای امنیت بسیار زیادی می‌باشد. بنابراین با استفاده از این شماره امکان هک حساب کاربری شما وجود ندارد.

انتخابی برای همیشه!

شما می‌توانید تنها با یک‌بار هزینه شماره دائمی را خریداری کنید و برای همیشه از آن استفاده نمایید.

وریفای راحت و سریع

در صورتی‌که از این شماره برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کد تایید را دریافت کرده و حساب خود را وریفای نمایید.

گارانتی بازگشت وجه

با خرید شماره دائمی مهلتی برای تست آن وجود دارد که اگر پس از تست متوجه مشکلی شدید می‌توانید به‌راحتی شماره را پس بدهید و تمامی مبلغ پرداختی‌تان به طور کامل عودت داده خواهد شد.

علاوه بر موارد گفته شده شماره دائمی نامبرلند در دیگر سرویس‌ها از جمله تلگرام و اینستاگرام نیز کاربردی است. همچنین از این شماره می‌توانید برای تماس و ارسال پیامک به کشورهای مختلف جهان استفاده کنید.

سخن آخر

بهترین پلن برای ساخت شماره مجازی اپل ایدی سایت نامبرلند می‌باشد. تیم حرفه‌ای نامبرلند در تلاش است تا با ارائه شماره مجازی ارزان و مطمئن امکانات بیشتری را برای هموطنان گرامی فراهم آورد تا با وجود آن بتوانند به‌راحتی در سرویس‌های مختلف ثبت‌نام کنند  یا با بازاریابی محصولاتشان کسب‌وکار خود را گسترش دهند. در انتها امیدواریم خرید لذت‌بخشی را از سرزمین شماره مجازی نامبرلند تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یاسین IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    موقع ثبت نام شماره مجازی اپل ایدی باید خیلی دقت کنید. وگرنه اپل سریع بن می کنه حسابتون میپره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید