فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: درگیری بین اهالی دو روستای آق قلا که به دلیل اختلافات شخصی به وجود آمده بود، با حضور پلیس و وساطت ریش سفیدان و روحانیون محل پایان یافت.

دعوای دسته جمعی اهالی دو روستا در آق قلا استان گلستان / فیلم

به گزارش سلام نو، سرهنگ اکبر سجادی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عصر پنج شنبه با گزارش شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین اهالی دو روستا در حومه این شهرستان، بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده شد که در نتیجه این اختلافات و نزاع دسته جمعی به وجود آمده تعدادی از طرفین هم مجروح شده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا، پلیس مجروحان را به مراکز درمانی منتقل و چند نفر از عوامل درگیری که باعث برهم زدن نظم و آرامش محل شده بودند را دستگیر کرد.

سجادی در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی چند نفر و اقدامات احساسی تعدادی از جوانان دو روستا عامل ایجاد این درگیری بوده که با حضور مقتدرانه پلیس شهرستان و همکاری فعالانه و موثر بزرگان، ریش سفیدان و علمای دو روستا، این درگیری پایان یافت.

وی گفت: با آغاز تحقیقات و درخواست اهالی، تعدادی از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و در کمترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا در پایان با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرگونه اختلافی هم باید از مسیر قانونی پیگیری شود، افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش بدانند که پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با هرگونه هنجارشکنی و اقدام مخل نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید