وزارت خارجه کویت با صدور بیانیه‌ای پس از این گفت‌وگوی تلفنی اعلام کرد که در این تماس تلفنی وزرای امور خارجه تقویت روابط دو جانبه بین دو کشور دوست و برادر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

گفت‌وگوی حسین امیر عبداللهیان با همتای کویتی خود

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای کویتی خود بر تقویت روابط دو جانبه تاکید کرد.

وزارت امور خارجه کویت امروز (پنجشنبه) از گفت‌وگوی تلفنی حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خاجه ایران با احمد ناصر المحمد الصباح، همتای کویتی خبر داد.

وزارت خارجه کویت با صدور بیانیه‌ای پس از این گفت‌وگوی تلفنی اعلام کرد که در این تماس تلفنی وزرای امور خارجه تقویت روابط دو جانبه بین دو کشور دوست و برادر را مورد بحث و بررسی قرار دادند. همچنین طرفین درباره آخرین تحولات عرصه بین المللی منطقه به گفت‌وگو پرداختند.

پیش از این نیز، وزیر امور خارجه کشورمان در یک تماس تلفنی با شیخ احمد ناصر الصباح، وزیر خارجه کویت ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به دولت و ملت کویت در خصوص موضوعات مورد علاقه فی مابین از جمله مناسبات دو جانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد و با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای بسط مناسبات دو جانبه با کویت و انجام گفت‌وگوهای منطقه ای تاکید کرد که دولت جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اولویت سیاست توسعه همه جانبه روابط با همسایگان، علاوه بر گفت‌وگو بر همکاری عملی منطقه ای تاکید دارد و همکاری منطقه ای را به نفع امنیت، پیشرفت و توسعه منطقه می داند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید