پارک منسوخ شده قربانی خرابکاران و جنایات کوچک شد و کم‌کم فرو ریخت. همه اینها با قتل یک دختر به اوج خود رسید که قسمت هایی از آن تخریب شد.

چه کسی می‌تواند به این مکان‌ها برود؟ / عکس مکان‌هایی که کسی جرات ورود به آن‌ها را ندارد

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: مکان‌هایی در دنیا وجود دارند که هر کسی جرأت ورود به آنها را ندارد. حالا به دلیل طبیعی یا انسانی و یا به هر دلیلی متروکه شده‌اند. در اینجا شما را با این مکان‌ها آشنا می‌کنیم.

قلعه‌های دریایی مان سل، انگلستان

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/00-manuseafosa_20190715164428.jpg


این دژهای دریایی که کیلومترها دورتر از خشکی قرار داشتند، در طول جنگ جهانی دوم برای هشدار دادن به بریتانیایی‌ها و همچنین به عنوان اولین خط دفاعی آنها ساخته شدند. مجهز به رادار و اسلحه‌های ضد هوایی، برای رهگیری هواپیماها و موشک‌های ورودی ایده‌آل بودند. گفته می‌شود که سربازان جدا از همتایان خود از جنون و افسردگی شدید رنج می‌بردند و در نتیجه به درمان روانپزشکی نیاز داشتند و این قلعه‌ها متعاقبا از رده خارج شدند. اکنون رها شده است، ادعاهای متعددی از سوی چندین نفر برای به دست آوردن کنترل و ایجاد کشورهای کوچک مطرح شده است. اگرچه اکثر آنها ناموفق بوده‌اند، اما یک تلاش نتیجه مطلوبی با افراد ایجاد کننده ریز ملت داشته است.


مولودیوزنیا، قطب جنوب

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/51_big_20190715164658.jpg


یک ایستگاه تحقیقاتی قدیمی شوروی در سواحل قطب جنوب، هدف اصلی آن این بود که به عنوان سکوی پرتاب موشک‌ها عمل کند. با پرتاب بیش از هزار موشک، همه خوب به نظر می‌رسیدند تا اینکه چند پرواز ورودی به پایگاه سقوط کردند که منجر به بیش از نیمی از ایستگاه ویرانه شده بود، باید اقداماتی انجام می‌شد. این امر همراه با سقوط اتحاد جماهیر شوروی، به بسته شدن آن دامن زد. از امروز، تنها تعداد انگشت شماری مجاز به استفاده از این پایگاه هستند.

شهربازی سرزمین مقدس، ایالات متحده آمریکا

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/97f851408b51042dbb097fe1822c2895_20190715170510.jpg


یکی از وحشتناک‌ترین سایت‌های جهان. این سایت هرگز توجه را به خود جلب نمی‌کند. این شهربازی که توسط یک تاجر ثروتمند با الهام از کتاب مقدس ساخته شده است، با استفاده از زباله‌های ساختمانی در کنار هم قرار گرفته است. با مرگ مالک در سال ۱۹۸۳، این پارک به دولت واگذار شد و دولت نیز آن را به یک کلیسای کاتولیک تحویل داد. پارک منسوخ شده قربانی خرابکاران و جنایات کوچک شد و کم‌کم فرو ریخت. همه اینها با قتل یک دختر به اوج خود رسید که قسمت هایی از آن تخریب شد. در حال حاضر، بیش از نیمی از پارک در بیابان گم شده است.

سدلک، جمهوری چک

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/Bone-Church-czech_20190715170650.jpg


تخمین زده می‌شود که استخوان‌های ۴۰،۰۰۰ تا ۷۰،۰۰۰ نفر را در خود جای داده است، استوانه سدلک یک نمازخانه بود که در اوایل قرن ۱۵ بر فراز یک گورستان ساخته شد. سازندگان پس از برخورد با بقایای اسکلت، تپه‌هایی از آن‌ها را جمع‌آوری کردند و در کلیسای کوچک نگهداری کردند. با گذشت زمان، از این استخوان‌ها برای تزئین کلیسا با ساختن یک لوستر ساخته شده از حداقل یک استخوان بدن انسان استفاده شد.

شیچنگ، چین

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/393228_20190715165102.jpg


این شهر زیر آب که در عمق ۱۳۱ فوتی آب فرو رفته است، به عنوان آتلانتیس چین نیز شناخته می‌شود. این شهر که در جایی در سال ۲۰۰ پس از میلاد ساخته شده است، در گذشته نزدیک کشف شده است. آثار و سازه‌های مختلفی کشف شده‌اند که در آزمون زمان ایستاده‌اند و بی‌نقص حفظ شده‌اند. گفته می شود که در زمان خود در اوج خود بوده است، اطلاعات کمی در مورد این شهر غرق شده وجود دارد. این یک تجربه منحصر به فرد زیر آب را ارائه می‌دهد که مورد نظر بسیاری است.

واروشا، ترکیه

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/1000x-1_20190715165320.jpg


تهاجم ترکیه به قبرس عواقب متعددی از جمله فرار شهروندان از شهر داشت، زیرا ارتش‌ها برای نبرد به جاده‌ها رفتند. ترکیه که یک شبه رها شد، کنترل شهر را به دست گرفت و مرزهای خود را تا آنجا گسترش داد. حصارهایی در اطراف این منطقه ایجاد شده بود که از هرگونه سکونت انسانی جلوگیری می‌کرد و این مقصد گردشگری شلوغ و پر رونق را به یک شهر ارواح تبدیل کرد.

اسپریپارک، آلمان

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/abandoned-ferris-wheel-at-spreepark-in-berlin--21725_20190715165653.jpg


این پارک موضوعی مستقر در برلین که در سال ۱۹۶۹ به روی عموم باز شد، به دنبال تلاش‌های مدیریت برای غربی‌سازی آن با واکنش‌های شدیدی مواجه شد. این منجر به نابودی پارک شد و در آستانه ورشکستگی، مالک به قاچاق مواد مخدر روی آورد. او دستگیر شد و مدیریت پارک سقوط کرد و این پست به سایتی برای خرابکاران و معتادان به مواد مخدر تبدیل شد. این مکان اکنون به پایگاهی برای جنایتکاران تبدیل شده است. چند قتل نیز انجام شد.
کلماتی مانند بدخواهانه و شوم به هیچ وجه به بیان وحشتی که این مکان‌ها در خود دارند نمی‌رسند. با وجود چنین موجودات غیرمعمولی که در گوشه و کنار در کمین هستند، بهتر است از این مکان‌ها دوری کنید. دلایل کافی توسط دولت‌های مربوطه برای دور نگه داشتن این مکان‌ها و جلوگیری از آسیب دیدن مردم ارائه شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید