وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی روز گذشته‌ اعلام کرد که این کشور می‌تواند با پایان یافتن فصل سرما بخشی از ذخایر گاز خود را در اختیار اروپا قرار دهد.

کره جنوبی بخشی از ذخایر گاز خود را به اروپا ارسال می‌کند

به گزارش سلام نو، ایلنا به نقل از تاس نوشت: دولت کره جنوبی تصمیم گرفته است بخشی از گاز طبیعی مایع خود را با توجه به کمبود گاز در کشورهای اروپایی به دلیل وضعیت اوکراین به این کشورها ارسال کند.

رسانه‌های محلی امروز -پنج‌شنبه- گزارش دادند که وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی روز گذشته‌ اعلام کرد که این کشور می‌تواند با پایان یافتن فصل سرما بخشی از ذخایر گاز خود را در اختیار اروپا قرار دهد.

بنا بر اعلام این وزاتخانه، حجم عرضه گاز به اروپا در سطحی خواهد بود که بر تقاضای داخلی و قیمت گاز در داخل کره تأثیری نخواهد گذاشت، اما سئول هنوز بررسی نکرده است که چه زمانی و چه مقدار گاز به اروپا عرضه خواهد شد.

یونهاپ نیز به نقل از یک منبع گزارش داد که درخواست از کره جنوبی برای ارائه چنین کمکی ممکن است از سوی اروپا یا ایالات متحده مطرح شده باشد.

در این گزارش یادآور شده است که کره جنوبی درخواست مشابهی را که توسط مقام‌های آمریکایی در فوریه گذشته ارائه شده بود، رد کرده بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید