معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متاُسفانه عابر پیاده که قصد عبور از این محدوده را داشته بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت و راننده پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری می‌گردد.

مرگ تلخ عابر پیاده در بزرگراه یادگار امام / راننده متواری شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۰۵:۴۵ صبح امروز در مسیر بزرگراه یادگار به جنوب فرحزادی، یکدستگاه سواری متواری به شدت با عابر پیاده‌ای که در این مسیر در حال تردد بوده است برخورد می‌کند.

سرهنگ همه خانی افزود: پس از این حادثه متاُسفانه عابر پیاده که قصد عبور از این محدوده را داشته بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت و راننده پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری میگردد که بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب در موقعیت حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

وی در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

سرهنگ همه خانی توصیه نمود: در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و خدای ناکرده فوتی در سطح معابر ضمن حفظ خونسردی خود ابتدا و قبل از هرگونه اقدامی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نموده و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید