رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج ـ چالوس نیز گفت: در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز امروز ۷ اردیبهشت تا ساعت ۶ روز شنبه  ۱۰ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس ـ هراز ،فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج ـ چالوس نیز گفت: در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

شیرانی ادامه داد: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو در این محور ممنوع است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲  روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می‌شود.

وی افزود: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها منتفی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید