ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غربی‌ها خودشان می‌دانند در کجا به بن بست کامل می‌رسند، اتفاقاً ما در حال حاضر به بن‌بست بسیار نزدیک هستیم.

روابط روسیه و غرب عملاً به بن‌بست رسیده است

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از ریانووستی نوشت: «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و غرب عملاً به بن بست رسیده است.

زاخارووا که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، در این باره گفت: آنقدر کارهای بد و منفی تضعیف کننده روابط بین الملل انجام شده که صراحتاً و به نظر من فکر کردن به تلاش‌های بیشتر «شریک‌های غربی» نامعقول است. اگر این مسیر را طی کنند، خودشان می‌دانند که در کجا به بن بست کامل می رسند. اتفاقاً ما در حال حاضر به بن بست بسیار نزدیک هستیم.

وی پیشتر نیز با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشته بود که بر اساس داده‌های منتشره شده توسط وزارت دفاع روسیه در روز شنبه، ایالات متحده و شرکای آن در ناتو وارد مرحله نهایی طراحی اقدامات تحریک‌آمیز در اوکراین برضد روسیه شده اند.

زاخارووا ادامه داده بود: اکنون این ایالات متحده است که به سمت استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی (WMD) و فراتر از خط قرمز حرکت می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، قربانیان بی شماری در پی خواهد داشت و مسئولیت هر یک از آنها برعهده وجدان استراتژیست‌های آمریکایی در دفاتر کاخ سفید، وزارت خارجه و پنتاگون و عروسک‌های آنها در کی یف است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید