وزیر دفاع آمریکا نسبت به پیروزی اوکراین در جنگ ابراز امیدواری کرد و گفت این کشور می‌تواند در صورت داشتن «تجهیزات مناسب» بر روسیه غلبه کند.

وزیر دفاع آمریکا: اوکراین می‌تواند پیروز جنگ شود
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، روز دوشنبه در بازگشت از سفر به کی‌یف نسبت به پیروزی اوکراین در جنگ ابراز امیدواری کرد و گفت این کشور می‌تواند در صورت داشتن «تجهیزات مناسب» بر روسیه غلبه کند.

وی گفت: «اولین قدم برای پیروز شدن این است که باور داشته باشید می‌توانید برنده شوید و آن‌ها این باور را دارند. ما اعتقاد داریم که آن‌ها می‌توانند برنده شوند، به شرطی که تجهیزات مناسب و پشتیبانی درست داشته باشند.»

رئیس پنتاگون با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد روسیه را «تضعیف‌شده» ببیند به نحوی که قادر نباشد بار دیگر به کشوری حمله کند، اضافه کرد: «روسیه در حال حاضر بسیاری از توانایی‌های نظامی خود و تعداد زیادی از نیروهایش را از دست داده است. ما می‌خواهیم به آن‌ها فرصت بازیابی سریع توان مجدد را ندهیم».

وزرای دفاع و امورخارجه آمریکا در جریان سفر خود به کی‌یف اعلام کرده‌اند که ایالات متحده ۷۰۰ میلیون دلار کمک نظامی بیشتر به اوکراین ارائه خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید