۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: 55352132

شهر پر جنب و جوش ترکیبی مست کننده از قدیم و جدید است، مکانی که در آن ساختمان‌های وحشیانه دوران ناتو با بلوک‌های نسیمی در فاصله چند متری از شراب‌خانه‌های مجلل و آپارتمان‌های شیشه‌ای شیک ایستاده‌اند.

نکاتی درباره سفر به صربستان

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: صربستان پر از تأثیرات یونانی، ترکی، مجارستانی و بالکان است، جای تعجب نیست که صربستان و به طور خاص پایتخت پر شور آن، بلگراد، توجه مردم میشلن را به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود پس از مدتی تأخیر، راهنمای سفر را در آنجا راه اندازی کنند و این اولین بار در سال ۲۰۲۲ اتفاق می‌افتد.

شهر پر جنب و جوش ترکیبی مست کننده از قدیم و جدید است، مکانی که در آن ساختمان‌های وحشیانه دوران ناتو با بلوک‌های نسیمی در فاصله چند متری از شراب‌خانه‌های مجلل و آپارتمان‌های شیشه‌ای شیک ایستاده‌اند. این پویایی در صحنه غذا نیز صدق می‌کند و در حالی که مردم محلی به غذاهای سنتی خود به شدت افتخار می‌کنند، از طعم‌های جدید با طعم‌های مشتاق و متخصص استقبال می‌کنند. هر کسی حدس می‌زند چه کسی در فهرست میشلین قرار می‌گیرد، اما نام‌هایی که توسط وبلاگ‌نویسان و راهنماهای آشنا به زبان می‌آیند شامل سالن نفیس معماری ۱۹۰۵ می‌شود. ماژلان همیشه محبوب، که جگر غاز و شکلات سفید را سرو می‌کند. و انسو که توسط سرآشپزها اداره می‌شود، جایی که خرگوش با بستنی موز و کاری تند آبکاری شده است.

خارج از شهر، دشت‌ها و تپه‌های حاصلخیز صربستان هوایی می‌بخشد که انبوهی از گونه‌های انگور با خصوصیات را پرورش می‌دهد. در شرق، بیش از ۳۰ کارخانه نوشیدنی را در نگوتین خواهید دید که بیشترین تمرکز آنها در دامنه‌های کوه فروشکا گورا است، جایی که شاردونی نفیس تولید می‌شود و کمپینی در جریان است تا به عنوان میراث جهانی یونسکو به صدها سنگ قدیمی برسد.

زندگی روستایی در حال افزایش است و روستای ورمدزا درسی برای احیای روستاست، با گزینه‌های اقامتگاهی زیبا و برخی که اخیرا ظاهر شده‌اند. کشاورزی ارگانیک دومین طبیعت در سبک زندگی سنتی صربستان است و اعتقاد بر این است که بسیاری از اصول کلیدی ابتدا در اینجا در شمالی‌ترین شهر وویودینا به وجود آمدند. برای طعم واقعی زندگی کشاورزی و یک مزرعه سنتی سفر به صربستان را فراموش نکنید.

مکان اقامت در صربستان شامل موسسه اسکور ناین، طراحی شده توسط معمار برزیلی، مملو از کره‌های قدیمی، چراغ‌های کروی و صندلی‌های چرمی مدرنیستی است که در طول سال‌ها توسط جمعیت بین‌المللی بازیگران، هنرمندان و سیاستمداران پوشیده شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید