سازمان لیگ محل برگزاری این دیدار را به ورزشگاه آزادی تغییر داد که این مورد با موافقت شورای تامین استان تهران همراه نبود.

احتمال برگزاری فینال جام حذفی بدون حضور تماشاگران

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، فینال جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در حالی قرار است چهارشنبه شب هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار شود که از همان ابتدا در تعیین محل این مسابقه تردیدهایی وجود داشت و از شهر تبریز به تهران انتقال یافت.

با وجود تردیدهایی که برای تعیین محل مسابقه فینال جام حذفی وجود داشت، سازمان لیگ محل برگزاری این دیدار را به ورزشگاه آزادی تغییر داد که این مورد با موافقت شورای تامین استان تهران همراه نبود.

طی ۲۴ ساعت اخیر جلسات مختلفی درباره چگونگی برگزاری بازی آلومینیوم و نساجی در سازمان لیگ برگزار شده و هم‌اکنون هم یک نشست دیگر در حال انجام است که این احتمال وجود دارد مسابقه فینال جام حذفی بدون تماشاگر برگزار شود.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به این موضوع گفت: تا این لحظه شورای تامین تهران با حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی موافقت نکرده و با وجود پیگیری‌ها مجوزی برای حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی صادر نشده است.

او یادآور شد: شورای تامین استان تهران گفته اگر قرار است فینال در آزادی برگزار شود، باید بدون تماشاگر باشد.


 
کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • درویش IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    اگر قرار است بازی بدونه تماشگر انجام شود لطفا طبق دستور و تصمیم فدراسیون بازی را همان در تبریز برگزار کنید و به تصمیم فدراسیون فدراسیون فوتبال احترام بگذارید و بدعت بازی این شهر برگزار شود اون شهر برگزار نشود را زمینه گذاری نکنید چون از این به بعد همه تیمها توقع دارند شهرهای بازی را عوض و تصمیم فدراسیون را نادیده بگیرند پس لطفا همه به تصمیم فدراسیون احترام بگذارند و بازی را در شهر تبریز برگزار کنند نا تکیلف مردم هم زودتر روشن شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید