رحمان رضایی، پیشکسوت فوتبال گفت: هم انگلیس و هم آمریکا و هم هرکدام از سه تیم پلی‌آف که بالا بیایند حریفان سرسختی هستند و کار راحتی نداریم ولی خب شرایط به گونه‌ای است که صعود برای ما غیر ممکن نیست.

جام حذفی امسال خاص و خیلی جذاب است / باید با اسکوچیچ ادامه دهیم

به گزارش سلام نو، رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای لیگ برتر و سرنوشت قهرمانی در هفته‌های پایانی اظهار داشت: به نظرم تکلیف قهرمانی هنوز روشن نشده است و این هفته های پایانی خیلی تاثیر گذار و مهم است و به سال‌های قبل هم نگاه کنید بارها پیش آمده که هفته های آخر ورق برگشته و اتفاقات دور از انتظار رخ داده است. استقلال هم فاصله خوبی گرفته ولی بازی های سختی دارد خصوصاً سپاهان و فولاد حریفان سرسختی هستند. به نظرم پرسپولیس اگر هوشیار باشد و بتواند اکثر امتیازات باقی مانده را جمع کند به اندازه استقلال شانس قهرمانی دارد.

وی در مورد جام حذفی و صعود دو تیم غیر قابل انتظار به فینال هم توضیح داد: جام حذفی امسال یک جام حذفی خاص و خیلی جذاب است که دو تیم برخلاف انتظار به فینال صعود کردند. اینکه از بین استقلال و پرسپولیس و سپاهان و فولاد و تراکتور و تیم‌هایی از این دست هیچ تیمی در فینال نیست اتفاق تازه‌ای است و پیش تر آن را تجربه نکردیم. نساجی و آلومینیوم هر دو تیم های خوب و شایسته ای هستند و از مسیر سختی به این مرحله رسیدند و هرکدام قهرمان شود قطعاً شایسته خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: تیم سپاهان تیم خوب و منسجمی است و ستاره های مهم و تاثیرگذاری دارد ولی خب دو شکستی که در لیگ قهرمانان داشت کار را برای این تیم سخت کرده است. یک سری ناهماهنگی‌هایی بین خطوط تیم وجود دارد که بعضاً آسیب زننده است ولی در کل امیدوارم با وجود اینکه احتمال صعود این تیم کم است شرایط در هفته آخر به شکلی رقم بخورد که راهی مرحله بعد شوند. در مورد فولاد هم باید بگم این تیم فوق العاده بود و فراتر از حد انتظار کار کرد. فولاد با تیمی با بودجه متوسط حتی نسبت به تیم های داخلی وارد مسابقات شده و مقابل تیم هایی قرار گرفته که چند برابر این تیم هزینه کردند و نتایج بهتری گرفته است و این یعنی هنر فوتبال. واقعاً به فولاد و کادرش تبریک می‌گویم و امیدوارم به مراحل بالاتر هم صعود کنند.

رضایی در مورد تیم ملی و گروهی که در آن قرار گرفتیم توضیح داد: گروه ما اصلاً گروه راحتی نیست و هم تیم انگلیس و هم آمریکا و هم هرکدام از سه تیم پلی آف که بالا بیایند حریفان سرسختی هستند و کار راحتی نداریم ولی خب شرایط به گونه ای است که صعود برای ما غیر ممکن نیست. من موافق تغییر سرمربی نیستم و به نظرم باید با اسکوچیچ ادامه دهیم ولی خب او باید در تفکراتش و شیوه بازی تیم ملی تجدید نظر کند و تغییراتی اعمال کند و با این روش به جایی نمی‌رسیم.

وی در ادامه گفت: نکته دیگر در این گروه بندی حال و هوای سیاسی است که به آن داده شده است و هرچقدر هم بگوییم فوتبال سیاسی نیست ولی سیاست روی فوتبال و همه مسائل سایه می‌اندازد و این گروه بندی هم تحت تاثیر مناقشات سیاسی است و همین باعث شده اهمیت بالاتری پیدا کند. امیدوارم این موضوع باعث شود انگیزه ما برای کسب برتری بیشتر شود و بازیکنان هم تلاش بیشتری برای نمایش بهترین عملکرد خود در زمین داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید