روستای کوچکی در تایلند مردان برای فرار از روح شیطانی که مردان را می کشد شروع به لاک زدن ناخن های خود کردند.

ارواح مردان این روستا را می‌کشند! | مردان برای اینکه نمیرند لاک می زنند تا شبیه زن شوند! / عکس

به گزارش سلام نو، بازهم داستان های عجیب و غریب از باورهای عجیب و غریب تر از مردمان گوشه ای از دنیا که صحبت های بی اساس در مورد ارواح را دهان به دهان می چرخاند ؛ داستانی که در این بخش خواهید خواند.

مردان جوان در پوهنگ، روستایی کوچک در تایلند، شروع به لاک زدن ناخن های خود به عنوان راهی برای دفع یک روح شیطانی کرده اند که مسئول مرگ چندین نفر از افراد محلی هستند.

این روند عجیب پس از مرگ پنج نفر از ساکنان در طول سه هفته گذشته معروف شد دو مرد اول که بنا بر گزارش ها از یک خانواده بودند، به سادگی غش کردند و مردند، قربانی دیگر دختری نوجوان در تصادف موتورسیکلت بود در حالی که جزئیات دو تلفات تا کنون برای رسانه ها فاش نشده است.

به جای گرفتن تعداد زیاد تلفات در روستای خود به عنوان یک تصادف تاسف بار، افراد محلی بر این باورند که نیروهای ماورای طبیعی مسئول هستند و شروع به اقدامات احتیاطی برای اجتناب از قربانی شدن خود کرده اند.

لاک زدن مردان در تایلند

بوسید مالسی ۶۰ ساله اهل پو هنگ اخیرا به روزنامه تایلندی گفته است که او متقاعد است این مرگ ناشی از دو روح است - بیوه زنی انتقام جو که مردان را هدف قرار می دهد و دیگری روح ویژه اجدادی تایلندی که ظاهرا برخی از افراد این روستا دارند و آن ها را از درون تغذیه می کند.

این مرد که این روزها از ترس همانند دیوانه ها شده است توضیح داد روح بیوه زن می خواهد زندگی مردان را بگیرد ، در حالی که معمولا جان افراد مسن را می گیرد.

متاسفانه، ظاهرا هیچ راهی برای جلوگیری از وجود این روح وجود ندارد، اما مردانی که از قربانی بعدی شدن توسط زن می ترسند ، می توانند سعی کنند آن را فریب دهند .

به همین دلیل است که بسیاری از جوانان در روستا شروع به لاک زدن ناخن های خود کرده اند و علامت هایی ارسال می کنند که " هیچ مردی در اینجا زندگی نمی کند "، تا روح را گول بزند تا به دنبال اهداف دیگر بگردد.

به گفته یکی از بزرگان روستا، برخی از مردم برای در امان ماندن از ارواح به معبد محلی روی آورده اند و بسیاری از آنها از ترک خانه های خود پس از تاریکی اجتناب می کنند. / منیبان

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید