احتیاط در حین عبور از مجاورت آنها و در بهترین حالت دوری از آنها بسیار مهم است. در کنار اینها، چند سازه متروک نیز وجود دارد که ممکن است به عنوان مرکزی برای ماوراء الطبیعه در نظر گرفته نشوند، اما به همان اندازه قبلی ترسناک هستند.

تصاویری از ترسناک‌ترین مکان‌های متروکه در جهان!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: اغلب در مواقعی اتفاق می‌افتد که چیزی که برای هدف خاصی ساخته شده است، انتظارات خود را برآورده نمی‌کند و رها می‌شود. این سازه در طول عمر خود شاهد چندین جنایت تکان دهنده از عذاب غیرانسانی تا مرگ‌های غیرطبیعی بوده است. آن را موجودات ماوراء الطبیعه، غیرزمینی، معنوی یا اهریمنی با قصدی بزرگ بنامیم. عقلانیت با این پدیده‌های غیرقابل توضیح ناشناخته است. با توجه به اینکه فقط ماجراجویان به این مکان‌ها می روند، مردم محلی نیز از ورود به این مکان‌ها خودداری می‌کنند. احتیاط در حین عبور از مجاورت آنها و در بهترین حالت دوری از آنها بسیار مهم است. در کنار اینها، چند سازه متروک نیز وجود دارد که ممکن است به عنوان مرکزی برای ماوراء الطبیعه در نظر گرفته نشوند، اما به همان اندازه قبلی ترسناک هستند.

۱. برج لندن، بریتانیا

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/IMG_2871_20190715172509.jpg

ریچارد (سومین نفر) به همراه جانشینانش دست به اقدامات وحشیانه هولناک و خشونت هولناکی زدند که حتی به نظر نمی‌رسید متوجه آن شود. این پادشاهان از اعدام در ملاء عام و اعمال مختلف شکنجه لذت می‌بردند و حتی در ملاء عام به عنوان نوعی "تفریح" انجام می‌شدند. گفته می‌شود که این برج بسیار بیشتر از هر مکان خالی از سکنه دیگر تسخیر شده است، این برج شاهد جنایات نفرت‌انگیزی از جمله بستن دست و پا به یک ابزار و کشش آنها تا زمانی که مفاصل آنها از تنه بیرون بیاید یا کنده شود بوده است.
شاهدان ادعا می‌کنند که روح مردی را دیده‌اند که سر بریده‌اش را زیر بغلش گذاشته و در راهروها پرسه می‌زند، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند ارواح کودکانی را دیده‌اند که با شادی در محیطی بی‌صدا بازی می‌کنند. این مکان برای گردشگران باز است، کمترین چیزی که در اینجا احساس می‌شود، نفس یخی در گردن است.

۲. قلعه بانگره، هند

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/_20190715134216.jpg

این قلعه که به عنوان خالی از سکنه‌ترین مکان در هند معرفی می‌شود، در قرن هفدهم توسط حاکم باگوانت داس در ایالت راجستان هند ساخته شد. طبق شرایط، دخترش یک جادوگر محلی را که به قصد طلسم کردن او با معجون به او نزدیک شده بود، رد کرد. در یک چرخش عجیب و غریب از وقایع، او که به خاطر از دست دادن خود ناراحت بود، متوجه سنگی که در مسیرش می‌غلتد نشد و تا حد مرگ له شد. لحظاتی قبل از مرگ، او کل پادشاهی بانگره را به خاطر از بین رفتن و مرگ‌های دردناک نفرین کرد.
با مشاهده فعالیت‌های ماوراء الطبیعه و داستان‌های بازدیدکنندگانی که با پایان‌های وحشتناک روبه‌رو می‌شوند، شواهد قطعی وجود دارد که این مکان خالی از سکنه در کشور است.
وضعیت کنونی قلعه خراب است و دولت تابلوهای متعددی برای هشدار در مجاورت آن نصب کرده است.

۳. جنگل هویا، رومانی

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/M70C29_20190715135115.jpg

این جنگل با نام مستعار "مثلث برمودای ترانسیلوانیا" گفته می‌شود که دریچه‌ای به بعد دیگری است. با ناپدید شدن چندین نفر در طول سال‌ها، این منطقه به یک منطقه ممنوعه برای عموم مردم تبدیل شده است. با این حال، گزارش‌هایی از افرادی که موفق به عبور بدون آسیب می‌شوند، احساسات عجیب و غریب همراه با راش‌های عجیب را گزارش کرده است که برای مدت طولانی باقی می‌مانند. یوفوهای متعددی نیز بر فراز جنگل مشاهده شده‌اند.
چندین رویداد غیرقابل توضیح اتفاق افتاده است. یکی از آنها دختری است که ناپدید می‌شود، بعد از آن یک روز هم دیده نمی‌شود و بعد از پنج سال دوباره ظاهر می‌شود، همان لباس را پوشیده و حتی یک روز هم پیر نشده است. پوشش گیاهی محلی کاملا عجیب و غریب است، با تنه درختان که ویژگی‌های صورت فرد را نشان می‌دهند و به شکلی غیرمعمول رشد می‌کنند.
منبع افسانه‌های اساطیری متعدد، جادوگری که در اینجا انجام می‌شودرا تأیید می‌کند. یافتن پوست حیوانات سوخته، جسدهای پوسیده استخوان‌های شکسته، آتش‌های سوخته همراه با نمادهای اهریمنی عجیب در این منطقه غیرعادی نیست.

۴. اندونزی

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/shutterstock_795734134_20190715135630.jpg

در ابتدا به عنوان مقر راه آهن توسط هلندی‌ها ساخته شد. این سازه دوران استعمار در میان چند سازه خالی از سکنه برتر در سراسر جهان قرار دارد. در طول جنگ جهانی دوم توسط ارتش ژاپن تصرف شد، چندین عمل وحشیانه خشونت و شکنجه انجام شد. پس از جنگ به دولت اندونزی تحویل داده شد، روایت‌های مختلفی از غول‌های بی سر و زنی رنگ پریده با لباس سفید غرق در خون در اطراف ساختمان گزارش شده است. علی‌رغم تلاش‌های متعدد دولت برای تغییر نام وجهه ساختمان، هنوز هم به عنوان قطبی برای ماوراء طبیعی در نظر گرفته می‌شود.

۵. ندامتگاه ایالت شرقی، ایالات متحده آمریکا

https://www.holidify.com/images/cmsuploads/compressed/07_082417_Stock_Carroll.2e16d0ba.fill-735x490_20190715140146.jpg

در آن سوی قلعه با شکوه مانند دیوارهای این ندامتگاه، سابقه‌ای از فریادهای خونین، جنون، شکنجه و بیماری در این راهروها برگزار می‌شود. این زندان که به عنوان اولین ندامتگاه جهان در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد، به مفهوم سلول انفرادی پایبند بود تا جایی که زندانیان را دیوانه می‌کرد. در تاریکی، جعبه کبریت مانند سلول‌ها، زندانیان حتی از نگاه اجمالی به دنیای بیرون با پوشیدن کلاه‌های خفه کننده هنگام خروج از سلول جلوگیری می‌کردند. بدون تدارکات کافی برای تسکین خود، آنها مجبور بودند در مدفوع خود زندگی کنند. با این حال، این تنها آغاز بود. مجازات‌های واقعی شامل یک صندلی با تسمه‌های محکم بود که دریافت‌کنندگان اغلب نیاز به قطع عضو داشتند. این همراه با حمام آب یخ زده و یک دستگاه بند با یقه در دهان و دست زندانی بسته به گردن، احکامی بود که صرفا به میل مأموران اجرا می‌شد. این ندامتگاه که به خاطر اسکان آل کاپون شهرت دارد، در اوایل قرن بیستم از رده خارج شد و برای ساخت موزه‌ای از آن بازسازی شد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید