تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعتی پیش به صورت یکطرفه از شمال به جنوب برقرار شد و بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی پلیس راهور تا ساعت ۲۴ امروز ادامه خواهد داشت.

ترافیک شدید جاده چالوس در نخستین تعطیلات پس از نوروز

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین گزارش‌های اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و محدوده های بایجان، شاهاندشت، رینه، آب اسک و حدفاصل مشاء تا مبارک آباد و همچنین در محور چالوس در مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا پل دزدبن، مکارود و محدوده هزارچم وجود دارد.

اما در سایر محورهای مواصلاتی از جمله آزادراه تهران شمال تردد روانی برقرار است. اما بر اساس آنچه پیش از این پلیس راهور اعلام کرده، محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شده است.

در این اطلاعیه که در روزهای گذشته منتشر شد آمده است که «تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه (دوم و سوم اردیبهشت ماه) از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ هیمن روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه انجام شود.»

در حال حاضر نیز بر اساس آخرین اطلاعیه‌ منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت ترافیکی برای یکطرفه شدن محور چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امروز نیز ادامه خواهد داشت.

البته بر اساس همین اطلاعیه صادر شده و نظر کارشناسان مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور اعمال این محدودیت ترافیکی بستگی به میزان و حجم ترافیک موجود در این محور مواصلاتی پرتردد دارد و ممکن است زودتر یا دیرتر به پایان برسد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید