جدایی محمدرضا علیمردانی صداپیشه و بازیگر مطرح تلویزیون از همسرش به سوژه این روزهای فضای مجازی بدل شده است.

ماجرای طلاق بازیگر سریال جوکر از همسرش چیست؟ | آیا محمدرضا علیمردانی همسرش را طلاق داده است؟ / عکس و فیلم

به گزارش سلام نو، در سریال سودا شاهد طلاق محمدرضا علیمردانی از همسرش سمیرا حسن پور بودیم و همین مطلب سوژه برخی رسانه های زرد شده است تا تیتر این چنینی را برای جذب کلیک بیشتر انتخاب کنند، اما این خبر صحت ندارد.

محمدرضا علیمردانی بازیگر و صداپیشه متولد ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ در تهران می باشد. محمدرضا علیمردانی با حضور در سریال پایتخت و ایفای نقش بائو خوش درخشید و شناخته شد. محمدرضا علیمردانی در سریال جوکر حضور یافت و راهی فینال جوکر شد.در سریال سودا شاهد طلاق محمدرضا علیمردانی از همسرش سمیرا حسن پور خواهید بود در ادامه در فیلم زیر مشاهده کنید.

نام:محمدرضا

نام خانوادگی:علیمردانی

تاریخ تولد:۱۱ خرداد ۱۳۵۵

پیشه:صداپیشه، بازیگر، مجری و خواننده

سالهای فعالیت:۱۳۷۰ تاکنون

وضعیت تاهل:متاهل

فرزندان:یک دختر به نام سارا

این هنرمند کشورمان دارای مدرک کارشناسی تئاتر و بازیگری است و یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر در عرصه دوبله و صداپیشگی است.

محمدرضا علیمردانی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد و چهار خواهر و یک برادر دارد.

هادی کاظمی بازیگر کشورمان از دوستان صمیمی محمدرضا علیمردانی است که این دو هنرمند از دوران هنرستان تا تئاتر و کلاس های بازیگری را در کنار هم گذرانده اند.

بیماری محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی تا سن ۱۴ سالگی درگیر یک بیماری مادرزادی مربوط به تارهای صوتی به نام لارنژیت بود که موجب اختلال در صدای او میشد و صدای ناهنجاری را تولید میکرد.

این هنرمند کشورمان بعد از آشنایی با روش یک قاری مصری و تمرین های مربوط به صدای او توانست از این بیماری رها شده و به یکی از مشهورترین صداپیشه های دنیای هنر تبدیل شود.

محمدرضا علیمردانی از کودکی متوجه این اختلال مادرزادی در صدایش شد و گاهی برای رهایی از اختلال دست به بازیگری میزد بدون اینکه بداند درحال نقش بازی کردن است و بعدها در بزرگسالی به سراغ بازیگری رفت.

این هنرمند کشورمان به دلیل اختلالی که در تارهای صوتی اش وجود داشت و بخاطر آزارهایی که از این موضوع متوجه او میشد و مورد تمسخر همکلاسی هایش قرار میگرفت تصمیم به ترک تحصیل هم گرفت و در دوره ای به سراغ فوتبال رفت و تا مرحله خرید و فروش پیش رفت اما پدرش مانع او شد و بعد به سراغ ووشو رفت اما باز هم پدرش مانع او شد و نظرش این بود که باید حتما درس بخواند.

محمدرضا علیمردانی بخاطر مشکلاتی که در مدرسه داشت دو سال خودش را مردود کرد تا خانواده اش بی خیال درس خواندن او شوند و برای رسیدن به خواسته اش به صورت پنهانی در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد.

درمان محمدرضا علیمردانی از زمانی آغاز شد که با روش درمانی یک قاری مصری آشنا شد و متوجه شد که او برای درمان این مشکل یک ماه روزه سکوت گرفته و با الگوبرداری از او تصمیم گرفت یک ماه سکوت مطلق داشته باشد و بخاطر همین اتفاق از هنرستان اخراج شد اما تنها به دست آوردن صدایش برای مهم بود و با مراقبه هایی شدید توانست بر این مشکل غلبه کند.

محمدرضا علیمردانی

ازدواج محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی ازدواج کرده و با همسرش در دوران دانشجویی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج این زوج شد.

همسر محمدرضا علیمردانی روانشناسی خوانده و این زوج بعد از ۶ یا ۷ ماه آشنایی ازدواج کردند و یکسال بعد بچه دار شدند.

فعالیت های هنری محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی در خانواده ای بزرگ شد که مخالفت زیادی با ورودش به دنیای هنر داشتند و حدود چهار سال به صورت پنهانی در تئاتر کار میکرد و خانواده اش گمان میکردند که به کتابخانه یا باشگاه ورزشی میرود.

سال ۱۳۷۰ زمانی که مشکل ناهنجاری های صدای محمدرضا علیمردانی تا حدودی حل شده بود به همراه یکی از دوستانش به نام مجید آقاکریمی وارد کلاس های کانون فرهنگی تربیتی حر در میدان راه آهن شد و دوره های بازیگری را زیر نظر سید جواد هاشمی گذراند.

فرزند محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی یک دختر به نام سارا دارد و دخترش احتمالا متولد سال ۱۳۸۳ است.

محمدرضا علیمردانی

اولین فیلم محمدرضا علیمردانی

اولین تجربه تصویری محمدرضا علیمردانی در سال ۱۳۷۴ در برنامه ای به نام جنگ آفتاب به کارگردانی حمید فرخ نژاد رقم خورد که بعد از پخش چند قسمت متوقف شد و اولین تجربه حرفه ای این هنرمند در تلویزیون سال ۷۶ با یک جنگ نوروزی به کارگردانی داریوش کاردان رقم خورد.

محمدرضا علیمردانی

دیرین دیرین اثر معروف کارنامه هنری محمدرضا علیمردانی

دیرین دیرین یکی از معروف ترین کارهای کارنامه هنری محمدرضا علیمردانی است که یک مجموعه پویانمایی در ژانر طنز است که به کارگردانی علی درخشی مشکلات اجتماعی و اقتصادی و ... را محوریت قرار داده و اولین بار در نوروز سال ۹۴ منتشر شد.

محمدرضا علیمردانی به عنوان گوینده تمام شخصیت های این مجموعه در کنار تیم دیرین دیرین حضور دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افسانه IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    6 0
    خداشما رو برای مردم ایران حفظ کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید