۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 55351509

زمانی که قصد خرید یک شامپو از باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی را دارید، حتما به سازگاری آن با پوست خود نیز دقت کنید. به این شکل اطمینان خاطر خواهید داشت که پوست صورت یا بدن شما نیز تحت تاثیر منفی ترکیبات شامپو قرار نمی گیرد.

باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی

اهمیت استفاده از شامپوهای باکیفیت زمانی مشخص می شود که موهای شما دچار ریزش یا کم پشتی و کم حجمی شده یا عارضه های دیگری را در خصوص آن تجربه کنید. در صورتی که اگر همیشه به سراغ باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی بروید، سلامت و شادابی موهای خود را حفظ کرده و کمتر عوارض آسیب به موها و صدمات مختلف را مشاهده خواهید کرد.

در اینجا به دنبال معرفی برندهای مطرح شامپو ایرانی هستیم که برای انواع موهای معمولی، خشک و چرب، گزینه هایی عالی را در سبد محصولات خود جای داده اند. با ما همراه باشید.

برندهای شامپو ایرانی برتر

برندهای مختلفی در بازار محصولات بهداشت و مراقبت مو وجود دارد. با در نظر گرفتن نوع و جنس موی ایرانی ها، انتخاب شامپو از برندهای ایرانی، می تواند در حفظ سلامت و مراقبت مو به مراتب موثرتر باشد. همان طور که انتظار داریم برندهای ایرانی از فرمولاسیون های مطابق با ساختار و نوع موی ایرانیان و شرایط جغرافیایی و آب و هوایی کشور استفاده می کنند. از جمله برندهای شامپو ایرانی که محصولاتی عالی دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شامپو فولیکا با قیمت های متفاوت

برند فولیکا، شامپوهای تخصصی داشته و اگر موهای شما دچار ریزش شده است؛ می توانید از محصول فوق العاده ای چون شامپو تقویت کننده و ضدریزش مو فولیکا استفاده کنید. همین طور شامپو ضدشوره روزانه فولیکا، یک محصول عالی برای افرادی که پوست سر خشک دارند؛ توصیه می شود.

اگر می خواهید موهای خود را تقویت کنید، شامپو تقویت کننده مو فولیکا مدل Amino Fiber و همین طور Arginine B پیشنهاد می شود. شامپو فولیکا با قیمت های متفاوت در بازار محصولات مراقبتی و بهداشتی موها عرضه شده و شما می توانید از محصولات مختلف این برند، شامپوی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

پس از رنگ کردن موها، نیاز به استفاده از شامپوهای تثبیت کننده رنگ، خواهید داشت. شامپو تثبیت کننده رنگ مو Flashy Blonde و همین طور مدل Cutest Red برای این منظور فوق العاده هستند.

باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی

بهترین نوع شامپو اویدرم موجود در بازار

شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی می‌توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. در زیر ما چند نمونه از شامپوهایی که استفاده‌ی زیادی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

شامپوهای برند ایرانی اویدرم، با نوع موی ایرانی ها، بسیار سازگار هستند. بهترین نو شامپو اویدرم موجود در بازار را می توان شامپو مو اویدرم مدل سیکلوزینک و همین طور شامپو مو اکتوزینک دانست. اگر به دنبال یک شامپوی بدون سولفات هستید نیز در برند اویدرم، شامپو مدل فری سولفات این برند با ترکیب عالی پیشنهاد می شود. استفاده از این شامپو برای موهای کراتینه نیز کاملا مناسب است.

جدید ترین شامپو سریتا در فروشگاه ها

برند ایرانی سریتا از برندهای معتبر و بسیار پرفروش در میان باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی به حساب می آید. از جدیدترین شامپو سریتا در فروشگاه ها، می توان به شامپو بدون سولفات و جوانه گندم، مدل مینوتا و مدل پروتئین گندم اشاره کرد. این شامپوها، برای تقویت موها و حفظ سلامت آن ها، عالی عمل کرده و رضایت مشتریان نسبت به آن ها، بسیار بالا گزارش شده است.

شامپو سولفات فری و جوانه گندم سریتا برای انواع موها مناسب بوده و فارغ از این که موهای شما معمولی، چرب یا خشک باشد؛ می توانید از مزایای این شامپو بهره مند شوید.

شامپو ضدریزش مو سریتا دارای دانه های سیتروس گراندیس بوده و برای ریزش موهای مزمن کاملا مناسب است.

باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی

شامپوهای برند مای

برند مای شامپوهای مختلفی را در سبد کالایی خود جای داده است. شما می توانید شامپو مناسب موهای معمولی، چرب و خشک را از برند مای خریداری کرده یا شامپو Stop Damage را برای رفع آسیب های موهای خود، انتخاب کنید. این برند شامپوهای تخصصی برای ریزش مو نیز دارد که می توانید برای متوقف کردن ریزش موها و پیشگیری از مزمن شدن این شرایط، استفاده کنید.

قیمت شامپوهای برند مای، در رده مناسب و متوسطی قرار داشته و خرید آن ها مقرون به صرفه می باشد.

شامپو سینره

برند سینره دارای محصولات عالی برای موهای آسیب دیده است. شامپو جوانه گندم سینره، یک محصول کاملا عالی برای تقویت موها بوده و اگر به دنبال شامپویی تخصصی تر باشید؛ مدل Sabal and Neem Fortfying را پیشنهاد می کنیم.

برای ریزش مو شدید، شامپو ضدریزش مو سینره بسیار زود اثر خود را گذاشته و باعث توقف ریزش موها می شود.

شامپو اکتیو

برند شامپو اکتیو دارای تنوع بالای در محصولات بوده و شما می توانید به راحتی مدل مناسب شرایط موهای خود را از میان سبد کالایی آن انتخاب کنید. شامپو دانه های انجیر، دانه های پرتقال، شامپو فلفل، انار و ... برای تقویت و حفظ سلامت و شادابی موها، عالی هستند.

همین طور نرم کننده برند اکتیو، تاثیری معجزه آسا روی موهای مجعد و وز کرده داشته و با استفاده از آن، موهایی نرم و درخشان خواهید داشت. رده قیمتی شامپوهای برند اکتیو، در حد متوسط بوده و با توجه به کیفیت و غلظت عالی، کاملا مقرون به صرفه هستند.

باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی

دیگر برندهای شامپو ایرانی

از دیگر برندهای باکیفیت شامپو ایرانی، می توان به برندهای شامپو، کامان، فیروز، بس، سی گل، بوژنه، گلرنگ، گلان و ... اشاره کرد.

نکته مهم: زمانی که قصد خرید یک شامپو از باکیفیت ترین برندهای شامپو ایرانی را دارید، حتما به سازگاری آن با پوست خود نیز دقت کنید. به این شکل اطمینان خاطر خواهید داشت که پوست صورت یا بدن شما نیز تحت تاثیر منفی ترکیبات شامپو قرار نمی گیرد. استفاده از این شامپوها برخلاف صابون باعث خشکی پوست و بهم خوردن PH آن نشده و در بلند مدت افزایش لطافت و نرمی پوست بدنتان را به همراه خواهند آورد. با خرید شامپو بدن نه تنها پوست شما تمیز می‌شود بلکه به لطف معطر بودن اکثر این محصولات، احساس خوشایندتری نیز پیدا خواهید کرد.

کلام آخر

در بالا به معرفی بهترین محصولات از برندهای شامپو ایرانی پرداختیم. شما تجربه استفاده از چه شامپوهایی را داشته و کدام برند ایرانی را پیشنهاد می کنید؟ نظرات و تجربیات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    2 0
    هیچی فقط شامپو تخم مرغی 😍😍😍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید