بانوی کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات شیرکوه نجات یافت.

عملیات برای نجات زن ۴۸ ساله در شیرکوه

به گزارش سلام نو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بانوی کوهنورد ۴۸ ساله که در ارتفاعات شیرکوه دچار ارتفاع زدگی شده بود توسط تیم‌های امدادی هلال احمر استان نجات پیدا کرد.

سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شب گذشته تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر تفت و تیم واکنش سریع استان در عملیات جستجو و امدادی شش ساعته توانستند این فرد را نجات دهند.

حضور به موقع نیروهای امدادی یک زن را از مرگ نجات داد

وی افزود: این کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات شیرکوه دچار ارتفاع زدگی شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع و امداد فوری و پس از اکسیژن تراپی جهت انتقال به مرکز درمانی به پایین قله انتقال داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: شرایط برای صعود به قله شیرکوه در این فصل از سال بسیار عالی است، اما انتظار داریم کوهنوردان برای صعودی ایمن و موفق با هماهنگی هیات کوهنوردی، تیم امدادی کوهستان و نیز داشتن راهنما برای صعود به قله برنامه ریزی کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید