مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۲ حادثه جاده ای جمعه دوم اردیبهشت شامل واژگونی خودرو پژو پارس و پراید در محور شاهرود به سبزوار، ۱۰مصدوم برجا گذاشت.

مصدومیت ده نفر درپی واژگونی دو خودرو در محور شاهرود- سبزوار

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مظفر محمدخانی اظهار داشت: حادثه واژگونی خودرو پژو پارس در ساعت ۱۶ و ۲۳ دقیقه عصر جمعه دوم اردیبهشت در کیلومتر ۱۵۵ محور سبزوار به میامی رخ داد.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه چهار نفر مصدوم، توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 

محمدخانی خاطرنشان کرد: عوامل پایگاه عامل هلال احمر میاندشت به محل حادثه اعزام شدند و این عملیات پس از سه ساعت و ۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی افزود: حادثه دیگر مربوط به ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه جمعه در ۳۰کیلومتری محور میامی به شاهرود بود که ۶ مصدوم داشت.

محمدخانی بیان کرد: چهار مصدوم حادثه توسط اورژانس و یک مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و یک مصدوم نیز به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس مداوا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: به منظور امدادرسانی در این حادثه، عوامل پایگاه شهدای میامی به حادثه اعزام شدند و عملیات در ساعت ۹ دقیقه بامداد به پایان رسید.

سالانه دست کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع است.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید