رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا، حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل به درون رودخانه نهر اعظم سقوط می‌کند.

سقوط زانتیا به داخل رودخانه قربانی گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدهادی قانع جمعه دوم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این حادثه ساعت ۱:۲۱ دقیقه بامداد امروز از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ به همراه گروه امداد و نجات به جاده صدرا اعزام شدند.

او افزود: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری زانتیا، حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل به درون رودخانه نهر اعظم سقوط کرده است.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، سه سرنشین این خودرو (سه جوان با میانگین سنی ۲۵ سال) بر اثر شدت این حادثه از خودرو به فضای بیرون پرتاب شده بودند.

قانع ادامه داد: تیم امداد نجات جاده‌ای پس از نصب علائم هشدار دهنده، ایمنی کامل محور و جلوگیری از حوادث ثانویه با کمک عوامل اورژانس حاضر در محل، مصدومان را برای اعزام به مراکز درمانی به سطح جاده منتقل کردند.

او عنوان کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد یکی از سرنشینان در همان لحظات اولیه و براثر شدت جراحات وارده جان باخته است و دو سرنشین دیگر به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز افزود: آتش نشانان پس از رفع نشتی سوخت وسیله نقلیه و پاک سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید