بهترین زمان سفر به این شهر زیبا، می تا آگوست است.

برای جهانگردی سفر به پاریس اسپانیا را فراموش نکنید / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: هانس کریستین اندرسون، بارسلونا را به دلیل شباهتش به فضای فرانسوی، "پاریس اسپانیا" توصیف کرد. این شهر دارای جذابیت زیبا و اهمیت فرهنگی غنی است. این شهر پایتخت جامعه خودمختار کاتالونیا در اسپانیا و دومین شهر بزرگ اسپانیا است.

بهترین زمان سفر به این شهر زیبا، می تا آگوست است.

گردشگری بارسلونا

بارسلون با بیش از دو میلیون نفر جمعیت، دومین شهر بزرگ اسپانیا است. بارسلونا که در سواحل مدیترانه اسپانیا واقع شده است، دارای تاریخ غنی و طیف گسترده‌ای از جاذبه‌ها برای گردشگران از سراسر جهان است. این شهر مملو از گالری‌ها، موزه‌ها، بناهای تاریخی قرون وسطایی و بسیاری از جاذبه‌های خاص دیگر است. همچنین یک مرکز تجاری و صنعتی بزرگ است. این شهر در امتداد سواحل مدیترانه واقع شده است و کوه‌های سر به فلک کشیده، پس زمینه‌ای عالی برای شهر فراهم می‌کند. این شهر مرکز استان بارسلونا و همچنین منطقه خودمختار کاتالونیا است. این دروازه ورود به چند مورد از بهترین نقاط توریستی در سراسر جهان مانند کوستا براوا، تاراگونا و کوستا دورادا است. بارسلونا همچنین مرکز تولید شکلات در اسپانیا است. این شهر دارای همه چیزهایی است که یک شهر اروپایی به آن معروف است: بازارها، رستوران‌ها، موزه‌ها، کلیساها و مغازه‌ها. مرکز شهر زندگی و لذت را فراهم می‌کند، در حالی که سواحل نزدیک شهر مکانی برای آرامش کامل است.

مکان‌های دیدنی بارسلونا

۱. ساگرادا فامیلیا

ساگرادا فامیلیا

این یکی از مشهورترین و خیره‌کننده‌ترین مکان‌های بارسلون است. این مکان به عنوان میراث جهانی یونسکو اعلام شده است و توسط پاپ بندیکت شانزدهم به عنوان یک کلیسای کوچک معرفی شده است.

۲. خیرونا

خیرونا

خیرونا که بین بارسلونا و کاستا براوا قرار دارد، شهری کوچک در قلب کاتالونیا است. خیرونا که حواس‌تان را از ساحل دور می‌کند، یک سفر یک روزه از بارسلونا را فراهم می‌کند. این شهر در شمال کاتالونیا مملو از فرهنگ و زندگی شبانه زنده است و تقریبا در هر زمانی در طول سال می‌توان از آن بازدید کرد.

۳. لاس رامبلاس

لاس رامبلاس

این بهترین و پر جنب و جوش‌ترین مسیر پیاده روی بارسلون است و مجموعه‌ای از خیابان‌ها پر از گردشگران است. هنرمندان خیابانی جالبی را می‌توان در این خیابان شگفت‌انگیز پر از درخت دید.

۴. پارک گوئل

پارک گوئل

یکی از جاذبه‌های توریستی مهم در بارسلون، پارک گوئل، یک مجموعه باغ منحصر به فرد است که توسط آنتونی گائودی طراحی شده است. این پارک دارای معماری شگفت‌انگیزی است و این پارک یکی از بهترین مناظر شهر را ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید