استاندار گلستان از شناسایی ۶۴ کانون آلوده به مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: برنامه پیشگیری محله محور در دستور کار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان است.

شناسایی ۶۴ کانون آلوده به مواد مخدر در گلستان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، علی محمد زنگانه عصر پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهارکرد: ۶۳ منطقه و کانون محلی آلوده به مواد مخدر در ۱۴ شهرستان شناسایی و برنامه پیشگیری محله محور به صورت جداگانه برای این نقاط در هر شهرستان تدوین شده که مبنای اجرای کار اعضای این شورا است.

استاندار گلستان افزود: یکی از مشکلات مهم در مقابله با مواد مخدر، موضوع توزیع خارج از مجاری مجاز برخی داروهای درمان اعتیاد است که دانشگاه علوم پزشکی باید ظرف مدت یک ماه، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی بیان کرد: ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از پولشویی ناشی از توزیع مواد، از اولویت ها است که برای شدت مقابله، موضوع پروژه نیمه تمام اردوگاه ماده ۴۲ مبارزه با مواد مخدر در دستو کار قرار دارد.

زنگانه ادامه داد: هدفگذاری شد که میزان کشفیات در سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

استاندار گلستان گفت: به منظور برخورد قاطع با قاچاق مسلحانه، تجهیزات و امکانات لازم در اختیار تیم های عملیاتی قرار می گیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید